Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: cKinZu - 28.01.2013, 11:35:19

Otsikko: B230F mystinen vika
Kirjoitti: cKinZu - 28.01.2013, 11:35:19
Kellään kokemusta/tietoa? tehot kateissa alhaalta, jos stumppaa niin ei lähe käyntiin enään, (pitää odottaa n.30min ni lähtee taas.) Jos sammuttaa normaalisti niin lähtee käyntiin. Röpöttää alakierroksilla kun antaa pikasesti kaasua.
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: hevonen - 28.01.2013, 12:45:52
Lue vikakoodit.
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: cKinZu - 28.01.2013, 13:47:03
Vikakoodit luettu, antoi lambdan koodia ja sen jälkeen ilmamassamittarin. vika ei ole kummassakaan, kokeiltu on.
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: Elk - 28.01.2013, 13:50:39
Ruiskun lämpöanturi ois mun veikkaus. Mikäli temppuilee vain lämpimällä koneella?
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: HembalanD - 28.01.2013, 13:58:31
Takaveto FAQ LH vika ohje:

Järjestelmä(bensapumpun) rele, suutinrele, imuvuodot.
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: cKinZu - 28.01.2013, 14:39:42
Kylmänä oikeestaan vaan, pitää odottaa että kone lämpenee enne ku uskaltaa liikkeelle lähtee, tukehtuu helposti kylmänä.
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: Elk - 28.01.2013, 14:51:01
Kylmänä oikeestaan vaan, pitää odottaa että kone lämpenee enne ku uskaltaa liikkeelle lähtee, tukehtuu helposti kylmänä.
Ja eiku imuvuotoja etsimään.
Otsikko: Vs: B230F mystinen vika
Kirjoitti: hevonen - 28.01.2013, 18:18:15
Ja eiku imuvuotoja etsimään.
Joo, melkein vois suosista vaihtaa imusarjan tiivisteen ja kolvata suutinreleen ja pumpunreleen...