Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: völvötin - 30.01.2013, 21:18:07
-
elikkäs on ollut mielessä vaihtaa manuaali askin tilalle tomaatti. onko kellään kokemusta että mitä muutoksia joutuu tehdä että saa tomaatin kiinni ja toimimaan? mitä kaikkia osia joutuis hommata ? ja sitte tärkein mikä tomaatti laatikko olisi hyvä/kestävin vaihtoehto
kiitos jo etukäteen.
-
Samaan tarvisin ohjeita mutta laatikot toisinpäin :D
-
automaatin vauhtipyörä ja vetolevy. sitte keskikonsoli nyt ainki tulee mielee ja kytkinpolkimen poisto. sitte tietty jarrupolkimen vaihto leveempään.
-
kuinkas tuleeko tomaatti laatikkoon kuinka sähköä ?
-
jos aw71 laatikon laittaa niin sitten ylivaihteelle tulee sähköt. tosta zf lootasta en oo varma tarviiko mitään sähköjä? tietty jos jonkun uuden hipo 6 vaihteisen laittaa niin alkaa oleen sähköhommia.
-
no onkos tietoa kumpi kestää paremmin toi aw71 vai zf vai kestävätkö yhtä hyvin ?
-
Aw laatikolla on käyty 400hepalla vartilla ja on sen kestänyt. Shift kitin kun tekee niin pitäisi olla kestävä laatikko. Kestää kyllä ilmankin suht hyvin. Zf:äffän kestosta en osaa sanoa sen enempää. Jos kumia meinaa jauhattaa paikallaan niin kunnon jäähdytin flektillä kannattaa laittaa laatikolle.
-
En tiedä saako tota aw laatikkoa sopimaan heittämällä. Voi olla että tarvii sovitelevyn koneen ja laatikon väliin.
-
selvä homma. kiitoksia näistä tiedoista :)