Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: huttune244 - 10.02.2013, 22:10:13

Otsikko: K-jet Turbo Kylmäkäynnistyshäikkä
Kirjoitti: huttune244 - 10.02.2013, 22:10:13
Jees, elikkä semmonen vika ilmennyt tuon k-jetin ihmeellisessä maailmassa kun auto seisonut yön yli.

1. Starttaat -> hörähtää muutaman kerran -> ei lupaa enään.

2. Jumitat määräjakajan läpän ylös ruuvarilla tms. ja starttaat -> hörähtää taas muutaman kerran ja työntää bensaa suuttimille -> ei lupaa enään

3. Otat ruuvarin pois ja imuputki kiinni ja starttaa -> kuin palmun alta.

Elikkä ei yön yli seisoneena työnnä petroolia suuttimille asti, ennenkuin tekee yllä mainitut työt.

Veikkauksia, tietoa?
Otsikko: Vs: K-jet Turbo Kylmäkäynnistyshäikkä
Kirjoitti: dometic - 10.02.2013, 22:48:19
Joku mainitsi joskus että näitä mekaanisia ruiskuja pitää startata AINA kaasu pohjassa. Auttaisko tämä?
Otsikko: Vs: K-jet Turbo Kylmäkäynnistyshäikkä
Kirjoitti: HembalanD - 10.02.2013, 22:56:08
Joku mainitsi joskus että näitä mekaanisia ruiskuja pitää startata AINA kaasu pohjassa. Auttaisko tämä?
Ei pidä paikkaansa.
Otsikko: Vs: K-jet Turbo Kylmäkäynnistyshäikkä
Kirjoitti: tommi m - 11.02.2013, 16:32:01
kk-suutin ei ruiki epäilisin. jos sen irrottaa ja katsoo tuleeko sieltä startatessa?
Otsikko: Vs: K-jet Turbo Kylmäkäynnistyshäikkä
Kirjoitti: jen - 11.02.2013, 17:16:00
Ei pidä paikkaansa.
joo ei pidä ei!