Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: huttune244 - 10.02.2013, 22:10:13
-
Jees, elikkä semmonen vika ilmennyt tuon k-jetin ihmeellisessä maailmassa kun auto seisonut yön yli.
1. Starttaat -> hörähtää muutaman kerran -> ei lupaa enään.
2. Jumitat määräjakajan läpän ylös ruuvarilla tms. ja starttaat -> hörähtää taas muutaman kerran ja työntää bensaa suuttimille -> ei lupaa enään
3. Otat ruuvarin pois ja imuputki kiinni ja starttaa -> kuin palmun alta.
Elikkä ei yön yli seisoneena työnnä petroolia suuttimille asti, ennenkuin tekee yllä mainitut työt.
Veikkauksia, tietoa?
-
Joku mainitsi joskus että näitä mekaanisia ruiskuja pitää startata AINA kaasu pohjassa. Auttaisko tämä?
-
Joku mainitsi joskus että näitä mekaanisia ruiskuja pitää startata AINA kaasu pohjassa. Auttaisko tämä?
Ei pidä paikkaansa.
-
kk-suutin ei ruiki epäilisin. jos sen irrottaa ja katsoo tuleeko sieltä startatessa?
-
Ei pidä paikkaansa.
joo ei pidä ei!