Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
		Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: huttune244 - 10.02.2013, 22:10:13
		
			
			- 
				Jees, elikkä semmonen vika ilmennyt tuon k-jetin ihmeellisessä maailmassa kun auto seisonut yön yli.
1. Starttaat -> hörähtää muutaman kerran -> ei lupaa enään.
2. Jumitat määräjakajan läpän ylös ruuvarilla tms. ja starttaat -> hörähtää taas muutaman kerran ja työntää bensaa suuttimille -> ei lupaa enään
3. Otat ruuvarin pois ja imuputki kiinni ja starttaa -> kuin palmun alta.
Elikkä ei yön yli seisoneena työnnä petroolia suuttimille asti, ennenkuin tekee yllä mainitut työt. 
Veikkauksia, tietoa? 
			 
			
			- 
				Joku mainitsi joskus että näitä mekaanisia ruiskuja pitää startata AINA kaasu pohjassa. Auttaisko tämä?
			
 
			
			- 
				
Joku mainitsi joskus että näitä mekaanisia ruiskuja pitää startata AINA kaasu pohjassa. Auttaisko tämä?
Ei pidä paikkaansa. 
			 
			
			- 
				kk-suutin ei ruiki epäilisin. jos sen irrottaa ja katsoo tuleeko sieltä startatessa?
			
 
			
			- 
				
Ei pidä paikkaansa.
joo ei pidä ei!