Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: volovo240 - 12.02.2013, 14:56:19
-
Tuli eilen ostettua laatikkovammanen 740. Paikanpäällä vilkaisin että KD vaijeri on poikki,ok helppo keissi. Auto toimi 10km ihan mallikkaasti,kunnes rupesi arpomaan antaako vaihdetta vai ei ja meno katkeili 200m välein. Eli veto loppui ja aina kun auton sammutti,odotti muutaman sekunnin ja käynnisti taas löytyi pykälä hetkeksi. Laatikko myös ääntää vähän samalla tavalla kuin ohjaustehoston joka on vajaa (tai sitten se on ohjaustehostin ;D ) Ölyä siellä on kyllä liikaa ja ne haisee palaneelle.
Voiko tuo takkuata noin pahasti noilla spekseillä vai vaihdanko suoraan toisen laatikon,johon olin alunperinkin varautunut? Historiasta sen verran on tietoa että toiminut ennen ihan hyvin kunnes yhtäkkiä ruennut temppuilemaan,joka viittaisi ehkä tuohon Kd vaijerin poikki menemiseen..
Edit: Laatikko olikin aw70. Varastossa aw71:nen. Meneekö se heittämällä tuon b19e koneen perään? Auto 740 vm. 84.
-
Liikatäyttö aiheuttaa ainakin jotakin sekoilua lootassa, ettei tuossakin olis menny jäähynesteet lootaöljyn sekaan tai muuta vastaavaa?
-
En tiedä kun en öljyjä ulos ole ottanut että autoa vielä pystyy liikuttamaan. Öljyt ovat punaruskeat ja haisevat todella voimakkaasti palaneelle. Ja nyt kun ihan auton alla kävin tarkastamassa mallin niin se olikin 71L ::) (oletin sen 70:seksi ohjekirjan perusteella)
Nyt en tarkkaan muista oliko vaihtolaatikko L malli vai iliman,mutta ilmeisesti 71:nen loota ei käy 71L turbiiniin kiinni? Perkule ja lauvantaina pitäs vaihella..
-
yleensä jos öljyt haisee palaneelle niin se ei pitkäikäinen ole.
-
juu eikun uutta lootaa vaan, kitkalevyt varmaan jo entiset.
Mutuna turbiini käy lukottomaankin, mutta lukko ei vaan koskaan lukitu.
-
Oiskos meillä mutua tarkempaa informaatiota? ::)
-
Itse itselleni vastaten että ei mene L:än turbiini yhtä syvälle. Sen olin kahtovinani että laatikko on muuten sama paitsi akselipääty? Voiko tuon aw71L päädyn vaihtaa aw71:een? Vai ostanko vain suosiolla oikean turbiinin :D