Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: jamppa - 15.02.2013, 19:24:44
-
mitähän tein väärin kun kotelon putsauksen jälkeen auto eipysy käynnissä.
akun miinus oli irti ja ainoot irrotetut osat oli ylemmän ahtoputket 2 liitintä?
-
mitähän tein väärin kun kotelon putsauksen jälkeen auto eipysy käynnissä.
akun miinus oli irti ja ainoot irrotetut osat oli ylemmän ahtoputket 2 liitintä?
onko vaijerilla vai sähköllä se kaasuläppä ??? Nimittäin sitä sähköistä mallia ei ilmeisesti paranisi sorkkia kovinkaan paljon :(
-
sähkönen.
ja putsaukseen lähdin koska auto rupesi nykimään kiihdytyksissä sekä ahdot eivät nouse arvoihinsa ja jättää kaasua päälle hetkeksi...
kyseinen läppä on vaihdettu n.3v sitten joten ajattelin tällä kertaa putsauksen riittävän,joka oli tarpeellista koska mustaa töhnää oli reilusti.
auto lähtee käyntiin nostaa rundit reiluun 1000 jonka jälkeen tiputtaa ne ja sammuu.
-
homman nimi on että onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa putsauksen jälkeen....
liitimet ja klemmarit kiinni eikä vaan pysy käynnissä eikä oikein jaxa vastata kaasuun
-
no nyt on vähän MuTu mutta jostain täältä olin lukevinani että niitä liittimiä ei pitäisi mennä irroittamaan...
tai ainakin se on varmaa että kun uuden kaasuläpän asentaa niin sen joutuu ohjelmoimaan volvolla uudestaan :o
-
hieno homma. eli mun tuurilla ostaa uus läpyskä ja uus ohjelma.(autohan ei oo vakio joten suuntana debil)
onnex on ens viikko lomaa ja aikaa soitella ja pähkäillä.
sen takia en ottanut sähköliitimiä pois ettei tulisi vikaa ohjelmaan.
-
no nyt on vähän MuTu mutta jostain täältä olin lukevinani että niitä liittimiä ei pitäisi mennä irroittamaan...
tai ainakin se on varmaa että kun uuden kaasuläpän asentaa niin sen joutuu ohjelmoimaan volvolla uudestaan :o
Jaahas.
Putsailin S60 2.4T:n kaasuläppäkotelon ja mulla oli johdot irti.
Auto toimii ihan samalla lailla kuin ennen putsaustakin, eikä mitään vikakoodeja tai muutakaan ongelmaa sen suhteen.
-
mitähän ite tein sitten väärin? voiko olla mitään merkitystä jos auto ei ole vakio....
-
eli otit ylemmän ahtoputken pois ja ne 2 liitintä.sitten kotelo irti putsaus ta takas kiinn ja toimii
-
Jaahas.
Putsailin S60 2.4T:n kaasuläppäkotelon ja mulla oli johdot irti.
Auto toimii ihan samalla lailla kuin ennen putsaustakin, eikä mitään vikakoodeja tai muutakaan ongelmaa sen suhteen.
mähän kirjoitinkin että mutu ;D
-
Kyllä sen sähkösen kaasuläpän liittimen voi tosiaan irrottaa ja kotelon putsata, ei se siitä itseensä ota.
Tuli mieleen että eihän tiiviste ole pudonnu sieltä välistä, eli horisi ilmaa ja sen takia käynti huono?
Ahtoputki kunnolla kiinni ja säilyny ehjänä?
-
kun toi lumi sade hellittäis ni pääsis ropailee, itekin vähä siinä toivossa et tiiviste olis huonosti . ehjältä ahtoputki näytti kun putsailin sitä kuin myös silikooni letkut