Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: mesikämmen - 18.02.2013, 16:07:49
-
Hei
Onko kokemusta asiaan? V50 vm 2006 ajettu 180 tkm. Kun kiihyttää ja vedättää ravistaa. Epäilen vetoniveltä. Onko kinkkinen vaihtaa. Ja tarvikkeena ei saa muuten ku vaan volvolta saa uuden.
-
Mulla oli 120tkm ajetussa n.30-40mm madalletussa Volvo s40 t5:ssa samat oireet. 110tkm kohdalla oli vaihdettu vetarin suojakumit ja 120tkm kohdalla meni vetarit molemmilta puolilta vaihtoon. Oli puhetta, että näissä ekojen vuosien s40/v50 olisi vakiona vetarit olleet jo liian lyhyet ja siksi madaltaessa menevat nopeasti vaihtoon...Fordipa*kaa noi taitaa olla, mutta on noi mulla nyt kestänyt jo 24tkm ja kumitkin on paikallaan ;D Mun auto on 2005
Vaihdosta ei oli mitään hajua kun huomasin vian ennen ostoa ja vaihdatin myyjän piikkiin noi.
-
Mullamyös on madallettu malli ei taho tunkki mahtua helekutti alle. Pitää vaan ruveta akselia sit hommaamaan. :'(
-
Se voi olla semmonen 1000e homma. ainaki muutama vuosi sitten. edellisessä autossa piti hommata molemmat. Oli vm-05 s40 1,6d vähän madallettu.
-
Jepulis.
Apumiehen puoli on sökö, kumi oli rikki. Ja sehän maksaa 580€ ja toinen puoli 540€.
On se kumma ku ei saa osina vaan pitää koko vehje kokonaisena ostaa ja vaihtaa. Hyvin on volvo osat suojannu per..... ;D
-
Jepulis.
Apumiehen puoli on sökö, kumi oli rikki. Ja sehän maksaa 580€ ja toinen puoli 540€.
On se kumma ku ei saa osina vaan pitää koko vehje kokonaisena ostaa ja vaihtaa. Hyvin on volvo osat suojannu per..... ;D