Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: pakettivolvo - 25.02.2011, 22:33:30
-
Olin tähän päivään asti siinä uskossa, että rottelon molemmat pakkipolttimot ovat rikki, vaan tänään ne paloi pari sekuntia sammuakseen jälleen. Vika lienee siis anturissa. En ole vielä kehdannut katsella edes pellin alle kun kysäisen täältä ensin, onko ollut ongelmaa? Onko siellä joku kontaktivika vai onko anturi kulutustavaraa, vai voiko sen jopa korjata? Onko helpossa paikassa vai pitääkö purkaa romua tieltä?
Automaateissa kai nämä on kränänneet enemmänkin. Tämä on siis manuaali ja -99 TDI:n perässä.
-
Motonetistä saa huokealla uuden valokytkimen, joka olisi suht helppo vaihtaa, ellei sormet olisi kuin nippu k**piä. Viime talvena vaihdoin omaani, vastaavaan laitteeseen.
-
No ei ole kallis osa hakea vaikka ihan testausta varten, onko vika siinä. Taitaa olla aika ison hylsyn paikka, mitä netissä katselin kuvia laatikoista?
-
Kyllä sellaisen juuri hiljakkoin vaihtelin mutta en tarkkaa kokoa muista. Ihan normisatsista kyllä hylsy löytyy, oli jotain 22-24mm luokkaa...
Jos pakkivalot syttyy kun vedät keppiä pakin ollessa päällä vielä vähän taaksepäin, se kytkin on kulunut loppuun.
ed1.Vilkasen tänään tuon avainkoon irtoanturista. :) jos se risa on vielä tallessa...
ed2.No ei ollu. Romu mennyt roskikseen. Veikkaan avainkooksi 22mm.
Tai sitten ei. :D
-
Kerran ne valot vilahti kun hullun voimilla tempaisin pakin päälle lähtiessä :idiot2: vaan sen jälkeen ei ole syttynyt vaikka kepukkaa riuhtookin. Pitää perehtyä kun joutaa. (eli mun tuurilla sitten kun tulee valoisat ajat).