Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: sendmillion - 26.02.2013, 02:49:26
-
Moroz..
toinen kerta toden sanoo. elikkä jaksa edes selvittää, mikä kaikki menny vikaan edelisessä vaihossa, mut taas vuotaa ym. mukavaa, joten lyhyesti, et mistä sais kyseiseen operaatioon KERRALLA kaikki hyvät tiivisteet vai otanko summassa jostain...varmaan siis moni paikkansa asiansa ajaa, mut ei kerkee hirveesti katella ja kun kahtelee, niin liikaa vaihtoehtoja! thx!
T: kolmas lämppärinkennon vaihto 2 vuoden sisään tulossa samalla...
-
Moroz..
toinen kerta toden sanoo. elikkä jaksa edes selvittää, mikä kaikki menny vikaan edelisessä vaihossa, mut taas vuotaa ym. mukavaa, joten lyhyesti, et mistä sais kyseiseen operaatioon KERRALLA kaikki hyvät tiivisteet vai otanko summassa jostain...varmaan siis moni paikkansa asiansa ajaa, mut ei kerkee hirveesti katella ja kun kahtelee, niin liikaa vaihtoehtoja! thx!
T: kolmas lämppärinkennon vaihto 2 vuoden sisään tulossa samalla...
Hakee siniseltä, niin varmaan skulaa.
-
Moi. Yhdessä jutussa joka löytyy haulla: B5254T lohko halki. Oli samanlaisia murheita. Eli lukaseppa tuo ketju läpi.
-
jep, katellu täsä vaihtoehtoja ja tietenkin miettiny, et tekeekö noilla motonetin kannenpulteilla ja kannentiivisteellä mitään? aika halvat ois, jos alle 60e yhteensä molemmat ::)
Pultit näemmä viimeksi ostin motonetistä ja kannentiivisteen jostain tarvikepuljusta, ei vaan meinaa kuittia löytyä...
Ainakin loput haen sitten siniseltä ja tuolta löyty tommoset:
http://www.mister-auto.fi/fi/tiiviste-sylinterikansi/volvo-c70-i-coupe-2-3-t-5-176kw_v8426_g318.html
http://www.mister-auto.fi/fi/syl-kannen-pulttisarja/volvo-c70-i-coupe-2-3-t-5-176kw_v8426_g1217.html
pitääpä ootella, ku kamu saapi varmistettua, kenen valmistajan em. värkit on motonetissä.
-
jep, katellu täsä vaihtoehtoja ja tietenkin miettiny, et tekeekö noilla motonetin kannenpulteilla ja kannentiivisteellä mitään? aika halvat ois, jos alle 60e yhteensä molemmat ::)
Pultit näemmä viimeksi ostin motonetistä ja kannentiivisteen jostain tarvikepuljusta, ei vaan meinaa kuittia löytyä...
Ainakin loput haen sitten siniseltä ja tuolta löyty tommoset:
http://www.mister-auto.fi/fi/tiiviste-sylinterikansi/volvo-c70-i-coupe-2-3-t-5-176kw_v8426_g318.html
http://www.mister-auto.fi/fi/syl-kannen-pulttisarja/volvo-c70-i-coupe-2-3-t-5-176kw_v8426_g1217.html
pitääpä ootella, ku kamu saapi varmistettua, kenen valmistajan em. värkit on motonetissä.
skruvatista saa bilsteinin pultit 2,65€/kpl. Tiedä heidän laadustaan, mutta semmosilla tuli toi kutosmoottori kasattua.
Joskus takavuosina bilstein oli hyvä merkki, nykyään enää mistään mitään tiedä, kun kaikki myy samaa kiinanpaskaa.
-
annoin korjaamokamulle valtuudet hankkia laadukas yläpään tiivistesarja+ muut vermeet, ni katellaan mitä sieltä tulee. Maanantaina lähtä irroittaan kantta pikkune jännäpötkäle housussa V:>
-
itse tehnyt noin 15 kansipokaa volvon vitosiin nyt viidessä vuodessa,yksi (viimeisin) jäi vuotamaan pahvi. tiivisteet ja pultit olivat uusia volvolta. toisella kerralla laitettii victor reinz pahvi ja volvon pultit ja kiristettäessä 130 asteen sijaan 150 astetta niin johan piti tokalla kerralla.kaikilla kerroilla kansi käynyt koneistuksessa ja joka kerran kevyesti hiottu vesihionnalla lohkon tasoa ja etsitty merkkejä vuodosta jota ei ole löytynyt tässä viimeisessä.
-
nonii, tiiviste vaihdettu ja kansihan oli vähä killissä,joten se on oikastu myös.
Dieselmäinen raksutus/rallatus loppui semikylmänä, joten olikohan vika sitten ajoituksessa vai missä?
Kaikki tuntuu pelaavan, ainoastaan käynti tyhjäkäynnillä on vähän epätasaista, käy vähän niinku ois kireämpi nokka paikoillaan.
Vähän sillai mietityttää, koska ekan kansirempan jälkeen kävi samalla tavalla, tosin vielä pahemmi putputti ja vein takas korjaamoon, et ei hyvä ja asentajat säätivät ja säätivät ja vaihtoivat lopuksi sen vvt.nokkapyörän (300e) no, kävi sitten tasasesti ,mut alkoi toi edellä mainittu rallatus sitte aina ku kone vähä lämpes ja loppui sitte normaalilämmössä.
no, tarkistaa pääsiäisen jälkeen sydeemit...
-
Kaikki tuntuu pelaavan, ainoastaan käynti tyhjäkäynnillä on vähän epätasaista, käy vähän niinku ois kireämpi nokka paikoillaan.
Kaasuläppävika...
-
eipä pelotella...kävi tasasesti enne remppaa, tosin kuulu se rallatus, mut kuitenki..
no, katellaan, eihä noista romuista koskaan tiedä :buck2:
-
kandeis silti puhdistaa se läppä, voi tyhjäkäynti tasaantua kummasti.
-
mikäs sen mukavempaa, ku kesälomalla korjata autoa....