Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ökykisko - 02.03.2013, 08:36:30
-
joo eli tuli tämmönen mieleen että ilmeisesti turbiinilukko tasaisessa 100kmh maantieajossa seilaa päälle/pois kokoajan niin pystyykö sitä jotenkin sähköisesti pakottamaan päälle vai toimiiko nuot vaan pelkän öljynpaineen avustuksella?
-
Onkohan volvoissa ollut muita, kuin mekaanisia versioita noista laatikoista?
Löytyyhän noita sitten bimmeristä, lantikasta jaggesta, maseratista jne.
-4hp22 mekaaninen
-4hp22 sähköinen vähemmän sähkötoimintoja, winter nappi
-4hp22 eh sähköinen missä on kolme eri ohjelmaa. Tässä on rungossa / kuoressa eroja mekaaniseen verrattuna.
Tuo mekaaninen seilaa n. 83-86km/h nopeudessa lukkoon/ei lukkoon omalla kohdalla.
Pari linkkiä tohon joista katellut zf.ää.
http://landrover.workshop-manuals.com/rrc/index.php?id=447
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/index.php?act=viewCat&catId=6
http://avtopedia.ru/akpp/ZF%20%204HP22.pdf