Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: sendmillion - 29.03.2013, 12:22:16
-
elikkäs auto C-70 -99 ja 2.3T5
kannentiivisteen vaihdon yhteydessä sattui seuraavaa:
eli kyseinen pakopuolen nokan päässä oleva tunnistin jätettiin paikoilleen koteloon, kun purettiin ja kun kansi kasattiin, niin sieltä tunnistimen välistä vuosi öljyä.
no, kotelo ja tunnistin irti ja kotelon tunnistinreijässä on pitkä lovi/hahlo ja vastaavasti tunnistin on pelkkä pyöreä, jotenka öljyä vuotaa sitä hahloa pitkin.
Kysymys kuuluukin, onko tämä tunnistin vääränlainen vai pitäänkö sen olla moinen ja miten sen saa pitäväksi siinä tapauksessa? :idiot2:
-
En nyt ihan varma ole, mitä kohtaa tunnistimesta täysin tarkoitat, mutta auttaisiko seuraava lause yhtään?
Nokka-akselin stefan kuuluu pitää öljy sylinterikannen puolella, eikä sunnistimen ja nokka-akselin väliseen tilaan saisi tulla öljyä yhtään.
Itse tunnistin ei siis ole tiivistetty mitenkään, pikemminkin pyrkimys on päästää mahdollinen öljy vuotamaan pois, jos stefa pettää.
-
jaahas :idiot2: :idiot2: eli siellä vuotaa steeffani siis...no, jo on prkl, vaikka kaikki just vaihettu...