Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: ilbari - 31.03.2013, 11:24:31
-
Hei. Eli minulla on vm-89 240 farkku volle vissiin b200k? koneella. Ongelmana on se, että välillä(varsinkin pidemmän ajun aikana) tehot häviää ja alkaa täristämään ihan älyttömästi, joskus sammuu ja joskus ei. Jonkun tovin odottelee ja käynnistää niin ei mitään ongelmaa.
Viime syksynä rassattu vähän samantapasta ongelmaa jolloin vaihdettu sytytysyksikkö ja virranjakajan kansi, sekä tarkastettu bensapumppu ja puola. Silloin vika löytyi höyrystymisen esto kalvosta?? ja se poistettiin jonka jälkeen toimi taas normaalisti kunnes tämä vika ilmeni.
Auto vuotaa myös hieman jäähdytysnestettä, en saa selville, että mistä. Ei oo ainakaan nesteet sekasin. Kiitos
-
Eikös tässä oo kaasarina tuo solex cisac? ku arvelin tilata kaasutinexpertiltä korjaussarjan, vai onko jotain parempaa paikkaa mistä kannattas tilata?
-
Joo solexi siinä on. Ensin kannattaa koittaa vaihtaa pelkkä kalvo, 1.70€ motonetissä. Ootko kattonu imuvuotoja?
-
en oo vielä sen tarkemmin tutkinu et onko imuvuotoja.. onko se kalvo millä tuotenimellä siellä motonetissä?
-
Varaosa-haulla kun kattoo sieltä sivuilta niin löytää. Tai tiskille kyselemään b200k:n kaasarin kalvoo
-
Juu kiitos ;D
-
Varaosa-haulla kun kattoo sieltä sivuilta niin löytää. Tai tiskille kyselemään b200k:n kaasarin kalvoo
Pitäsköhän nyt viimeistään puhaltaa peli poikki? :D
Jos täysmekaaninen siksakki niin siihen ei saa Motonetistä yhtään mitään osia, se kalvo minkä sieltä saa on Strombergiin. Eipä siihen alipainetoimisella toisiokurkullakaan olevaan saa.
Kaasutinexpertti taitaa olla ainoa paikka Suomessa mistä tuohon kirottuun keksintöön (Solex Cisac Z11) yleensä saa osia.
-
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/281007/12 Ai toi ei olekaan soleksiin? O.o Mä olen koko ajan eläny siinä käsityksessä :(
-
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/281007/12 Ai toi ei olekaan soleksiin? O.o Mä olen koko ajan eläny siinä käsityksessä :(
Ei, kun se on Strombergin kalvo. Ei siksakissa edes ole samanlaista kalvoa kuin Strombergissa.
-
Juu. Oon meleko alottelija näissä hommissa, nii mitenkä niitä imuvuotoja kannattas alkaa selvittelemään? ;D
-
Juu. Oon meleko alottelija näissä hommissa, nii mitenkä niitä imuvuotoja kannattas alkaa selvittelemään? ;D
Bräkleeniä tms. palavaa nestettä suihkutella imusarjan ja kannen yhtymäkohtaan, imusarjan ja kaasarin yhtymäkohtaan sekä kaasuläppäakselille. Mutta mun veikkaukset on rikkinäinen imusarjan tiiviste, halki oleva korotusbakeliitti imusarjan ja kaasarin välissä tai kiero kaasarin laippa.
-
kiitoksia näistä. oisko vielä hyviä ideoita tuosta jäähd. neste vuodosta? :idiot2:
-
kiitoksia näistä. oisko vielä hyviä ideoita tuosta jäähd. neste vuodosta? :idiot2:
Vesipumpun tiiviste/akseli tai syylärin pääty
-
Mistä kohtaa se kone on märkä jos vuotaa vai onko selvää kosteutta missään? Glykoli voi muuttua valkeaksi töhnäksi.
-
juu voiko ne letkut tihuttaa läpi? on nimittäin semmosta valkeeta jauhetta letkujen pinnassa. mut näkyvää kosteutta ei oo missää.
-
juu voiko ne letkut tihuttaa läpi? on nimittäin semmosta valkeeta jauhetta letkujen pinnassa. mut näkyvää kosteutta ei oo missää.
yleensä letku kovettuu ja ei klemmari ei pidä enää, pitää siirtää toiseen kohtaan tai laittaa toinen klemmari tai vaihtaa letkut. Missä letkuissa valkoista töhnää on? Lohkolämmittimen tiiviste voi vuotaa ja termarin kotelo myös, erottaa helpoimmin ennen päivän ekaa starttia.
-
ainakii alavesiletkussa lähempänä syylärin päätä ja siinä letkussa mikä menee paisarilta syylärille. vois kaikki letkut vaihella ku ei oo varmaan ikinä vaihettu.
-
vaiheltiin tuossa letkuja ja termarin tiiviste, nesteet lähti hyvin kiertämään ja vuoto loppu, mutta n.10-15min pyörittämisen jälkeen alko joku ulina kuulumaan ihan ku joku laakeri.. mikä lie??