Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: sikalintta - 15.04.2013, 19:03:08

Otsikko: XC70 sähköinen alusta
Kirjoitti: sikalintta - 15.04.2013, 19:03:08
Yhtä crosscountrya katellu vähän missä on tuo 4C-aktiivialusta. Sinänsä turha lisävaruste ehkä itelleni ja lähinnä kysymyksenä onkin että mitä jos tuo porsii niin maksaako miljoonia vai saako laitettua normaalit iskarit tilalle?
Otsikko: Vs: XC70 sähköinen alusta
Kirjoitti: Ribbe - 15.04.2013, 19:58:57
Yhtä crosscountrya katellu vähän missä on tuo 4C-aktiivialusta. Sinänsä turha lisävaruste ehkä itelleni ja lähinnä kysymyksenä onkin että mitä jos tuo porsii niin maksaako miljoonia vai saako laitettua normaalit iskarit tilalle?
XC iskareista osaa sanoa, mutta normimalleihin saa 4C iskareita tarvikkeena. Nekin on kallita, luokkaa 400-500€ kappale. Ilman vikakoodeja tuosta systeemistä ei pääse eroon.
Otsikko: Vs: XC70 sähköinen alusta
Kirjoitti: D5GT - 15.04.2013, 20:10:39
No eihän toi ole paha - XC:ssä on nivot vakiona ja eikö ne olleet 5-700e?
Otsikko: Vs: XC70 sähköinen alusta
Kirjoitti: Masked Jackal - 13.08.2013, 10:40:20
Vastikään tuttavani koitti hommata tarvikkeena kyseisiä 4C iskareita tuloksetta. Lopulta viallinen etutolppa piti korvata purkaamosta haetulla kun ei raaskinut sijoittaa n.900€ uuteen.

On varmaankin korvattavissa vakioalustalla (iskarit ja jouset) MUTTA millä saat poistumaan häiriöilmoituksen kun "sähköiskarit" on poistettu?
Mielestäni ei ole saatavissa "SUM-poisto" ohjelmaa jolla homma onnistuisi näppärimmin.
Otsikko: Vs: XC70 sähköinen alusta
Kirjoitti: Timmeeni - 13.08.2013, 11:00:28
Yhtä crosscountrya katellu vähän missä on tuo 4C-aktiivialusta. Sinänsä turha lisävaruste ehkä itelleni ja lähinnä kysymyksenä onkin että mitä jos tuo porsii niin maksaako miljoonia vai saako laitettua normaalit iskarit tilalle?

Mahtava varuste tämä 4C-alusta. En kyllä luovu tästä varusteesta jos ei ole ihan pakko, todennäköisesti seuraavassakin volvossa on kyseinen varuste. Iskarit nyt ei kumminkaan löyhimmästä päästä ole, ei varmasti montaa kappaletta ole koko suomessa jouduttu vaihtamaan.

Omalla autolla nyt 200 Tkm ajettu ja ei minkäänlaisia merkkejä näyttele iskareiden loppumisesta.

Iskarithan on 1000 € kpl aikalailla.

Tietenkin jos ajaa ku mielenköyhä huonoilla teillä niin kaikenhan saa rikki ennenaikaisesti ja se näkyy omassa persetaskussa sitten kunnolla.