Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: 745 TIC - 02.05.2013, 09:31:24
-
Koneena on b230fk ja toistamiseen on takimmaisen sylinterin vesimarkka ja lohkon takaosa vihreässä nesteessä. Edellis kerralla n. 4 vuotta sitten kantta jouduttin oikaisemaan 0.2 mm. Jos nyt joutuu ottamaan saman verran, niin vaikuttaako jo niin paljon puristuksiin, että olisi parempi ostaa toinen kansi.
edit: selkeämpi otsikko
-
Kysymys kuuluu ennemminkin niin: Miksi se kansipahvi petti uudelleen?
Ja FK pannussa ei todellakaan haittaa se pieni kannen lasku = puristusten nousu.
Omasta kannesta lähti viime kesänä reilun 0,5mm koneistamolle lastuina ja pelaa ilman ongelmia kilon paineilla.
-
Saattaapi olla, että on vähän päässy nakuttamaan. 16T, 337cc ja 0.8 painetta. Joku noista voi olla syynä.
-
Saattaapi olla, että on vähän päässy nakuttamaan. 16T, 337cc ja 0.8 painetta. Joku noista voi olla syynä.
Jos lastuja ei ole, niin 0,8 baaria riittää kilinään ja sitä kautta ongelmiin! :buck2: