Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: jonesi_ - 06.05.2013, 13:23:13
-
Hommasin tossa biltemasta volvoon tollasen turbo timerin ja rupesin asentamaan sitä ja kytkin juuri niinkuin lapuissa oli ja siinä käskettiin katkaista virtalukolta startille menevä piuha ja laittaa keltainen piuha timeriltä siihen joka tulee virtalukolta ja sininen siihen joka lähtee startille ja punaiseen jatkuva virta musta maihin ja yks vielä käsijarrusta no eihän tuo pelaa ei edes starttaa. jotenkin vaan tuntuu niin typerältä että se pitääs muka laittaa stratille menevän piuhan väliin. no en tiiä kiitos jo valmiiksi jos joku viisaampi osaisi kertoa mihinkä nämä piuhat nyt sitten pitääs kytkeä:D
Ja auto on v70 2.5t AWD vm-1998
-
todennäköisesti sun tarttis laittaa se virtalukon 2-asennon johdon väliin niiden keltaisen ja sinisen johdon kanssa. näin mä ainakin ajattelisin sen toimivan paremmin.
Mut en mene sanomaan 100-varmaksi.
-
Sitten luetaan ne kytkentäohjeet huolella ennen kuin auto palaa.
Timerin piuhat kytketään virtalukolta lähtevien rinnalle.
Ei herranjumala mihinkään väliin.
Melko varmasti saat ostaa ensiksi uuden timerin ja jatkaa sitten harjoituksia.
Olisko mahdollista saada kuvaa näkyville saamastasi ohjeesta?
-
Hyvä esimerkki kuinka poltetaan auto.. Siellä ohjeissa varmaankin lukee niin kuin Axu85 tuossa mainihti, virtalukon kakkosasennossa toimivaan virtajohtoon rinnan.
Tästä tulikin mieleen, että toimiiko samainen kapistus samalla lailla dieselissä? Mitäpä erilaistakaan siinä olis, mutta hyvä varmistas tällaset aina ennen kuin menee ite sählään :hello: