Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Maxell - 06.05.2013, 15:23:36
-
Moi, eli mulla on italo 2.0 t5 ja kyseinen vekotin on ruvennu täristää lähes heti kun ahdin herää. Kaveri sano mulle että jos tossa on massa vauhtis ni vika olis siinä.. noh kysymys olisikin seuraavanlainen: kannattaako minun hankkia samanlainen massa vauhtis vai käykö sinne esim ärrän kiinteä vauhtis ärrän levyllä ja asetelmalla?
Tulevaisuudessa olis tarkotus hommailla isompaa ahdinta ja muuta kivaa piristystä niin sillä silmällä pitäen voisin ajatella jotain kestävämpää ratkaisua ette sitä tartte levittää uudestaa myöhemmin.
EDIT: laitteessa luistaa myös kykä minkätakia tarkotus olis vaihtaa molemmat kerralla :)
-
Ihan sama kiinteä vauhtis siellä on, kun ärrässäkin.
-
Ihan sama kiinteä vauhtis siellä on, kun ärrässäkin.
Joo, niin on eli vika on siinä paketissa, ei v-pyörässä.
-
Joo, niin on eli vika on siinä paketissa, ei v-pyörässä.
eli jos oikein ymmärsin niin kytkimen+asetelman vaihdolla selvittäisiin?? :)
-
eli jos oikein ymmärsin niin kytkimen+asetelman vaihdolla selvittäisiin?? :)
Jepa
-
Minä kiitän ja kumarran!! *taavih-> ei muutaku kykäremppaa :2funny: Onko kytkimen vaihdossa jotain vippas konstia vai pitääkö kone ottaa vaihelaatikonkanssa pois? :D
-
Minä kiitän ja kumarran!! *taavih-> ei muutaku kykäremppaa :2funny: Onko kytkimen vaihdossa jotain vippas konstia vai pitääkö kone ottaa vaihelaatikonkanssa pois? :D
no rusakko taitaa tällä hetkellä tehdä laatikkorempan ottamatta konetta pois eli onnistuu ilmeisesti myös kone paikoillaan ;)