Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: 1990 - 13.05.2013, 10:13:34
-
Eli nyt pitäis osata selittää pumppua kauppaavalle myyjälle, että kuinka tuollaisen kaasariturbon mekaaninen pumppu tunnistetaan.
Itse kun en ole ko laitetta ikinä nähnyt ja haluaisin olla varma, ettei posti nyt sitten kiikuta lisää vaparin pumppuja hyllyyn :-\
Eli onko tuommoisessa kaasariturbon pumpussa jotain konkreettista eroa mikä näkyis silmällä ?
-
Eli nyt pitäis osata selittää pumppua kauppaavalle myyjälle, että kuinka tuollaisen kaasariturbon mekaaninen pumppu tunnistetaan.
Itse kun en ole ko laitetta ikinä nähnyt ja haluaisin olla varma, ettei posti nyt sitten kiikuta lisää vaparin pumppuja hyllyyn :-\
Eli onko tuommoisessa kaasariturbon pumpussa jotain konkreettista eroa mikä näkyis silmällä ?
On siinä eroja, jousi on jäykempi joka vaikuttaa bensan saantiin tbo ossa. Itse kyllä ostaisin kunnon punpun,jaa tätä ei kysytty sorry.
-
Siinä on liitokset kolmelle letkulle, ja bensalähdöt on isommat kuin vaparin.
-
Toimiiko vaparin pumppu turbossa? Mulla on tulossa R-sport turbo sarja ja varaosa moottorissa olikin ilmeisesti vaparin pumppu kiinni :-\
Saako turbon pumppua enää mistään tai onko tähän olemassa jokin ratkaisu?
-
Ei sillä vaparin lutkupumpulla kovin kauas pötki. Laita sähkönen pumppu ja paineensäädin jos meinaat kaasariturboilla.