Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: koskis - 08.03.2011, 21:27:29
-
Sain ruotsista ostettua uusvanhan moottorin, jossa olisi takuu, puristukset mitattu ja kaikki muukin myyjän kannalta hyvin. Uusi kone meni paikalleen, mutta startatessa ei käynnisty, bensaa tulee, mut ei sytytä. Kaikki piuhat ja liittimet PITÄISI olla paikoillaan. Johtosarjat ovat aivan samat kuin edellisessäkin.. Oliskohan jollain tietoa mistä kannattaisi ruveta ekeksi etsimään vikaa??? Noi sähköasiat eivät ole mun lemppareita ja hermot menee.
-
Joko ratkesi?
En ole katsonut eroavatko Motronic 1.8 ja 4.4 johtojärjestykset kovin paljoa toisistaan, joten siitäkin voisi vikaa lähteä hakemaan mikäli kone on uudemmasta.
Sytkäpäätteiden maajohto/johdot paikoillaan imusarjan alapuolella? Taisi olla startin puolella alunperin kiinni, alapuolelta näkee.
-
Jep! Pienen pieni maajohto oli piilossa koneen alla, se kiinni niin starttasi. Omaa huolimattomuutta vaan
-
Oliko tuon koneen vaihtaminen kovikin iso operaatio? Minulla alkoi kannentiiviste vuotamaan ja kun koneella on ajettu jo melkein puoli miljoonaa, niin vähemmällä saattaisi päästä jos vaihtaa koko koneen samalla.