Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: kasipätkä92 - 05.06.2013, 11:55:35
-
heipä hei! auton vuosi 94v.
A2 pistokseesa tuli vika koodia 2 3 2 eli seossuhde (jatkuva, rikas tai laiha)
eli mihin vaikuttaa, miten saan korjattua,, ja viime leimassa päästä meni just ja just landa kohal.
-
Turbomalli?
Palaako vikavalo?
Vikakohteita yleensä ovat vuotavat alipaineletkut(ne kumimutkat kaasuläpän seudulla imusarjan päällä).
Repeämä imuputkessa välillä ilmansuodatin-ahdin.
Huohotusletkun mutka rikki sieltä ahtimen läheltä imuputken päältä.
Vuoto jossain muualla imupuolella?
Viallinen imm.
Viallinen bensanpaineensäädin. Ota alipaineletku irti säätimeltä, sieltä ei saisi löytyä bensaa...
-
ei oo, vikavalo pananut ikinä,,
juu yks letku oli turbon lähellä paskana, alipaine letku varmaanki oli, mut käyn viel läpi ne letkut siin, aika monta letku oli alkamas hapettua, et täytyy vaihtaa ennen kun hapettuu kunnolla,
mut mites se suuttimen liika syöttö ja ilmaa ei sais kunnolla. :)
-
Turbomalli?
Palaako vikavalo?
Vikakohteita yleensä ovat vuotavat alipaineletkut(ne kumimutkat kaasuläpän seudulla imusarjan päällä).
Repeämä imuputkessa välillä ilmansuodatin-ahdin.
Huohotusletkun mutka rikki sieltä ahtimen läheltä imuputken päältä.
Vuoto jossain muualla imupuolella?
Viallinen imm.
Viallinen bensanpaineensäädin. Ota alipaineletku irti säätimeltä, sieltä ei saisi löytyä bensaa...
onko bensapaineensäädin siel missä on bensä pumppukin, et katon sen onko bensaa siel,
-
Bensapaineensäädin on suutintukissa kiinni ;) ja siinä tukin alla kulkee se säätimen alipaineletku siihen painekuuseen :)
-
tänään katoin vikakoodit uudestaa A2 kohasta nii ei ollu enää 2 3 2 koodia kun olin korjannut yhen pienen alipaine letkun, nii oli hävinnyt vika, et kaikin puolin taas kunnossa se osuus, kiitos vinkeistä,