Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Tompa 79 - 10.06.2013, 23:14:49
-
Eli auto on 850 2.410v vm 93. Alkoi loota humppaamaan tuossa helteillä :idiot2:. Eli kun ajelee vaikka tuossa kylillä ja tuloo alamäki ja heittää jalan pois kaasulta ni loota ilmeisesti arpoo pykäliä itekseen. Kierrokset humppaa 1500-2000 väliä? Muutten käy ja kukkuu OK. Öljyn vaihosta ei tietoja mut on ihan ok näköset ja määräkin normi.
-
Ettei vika kuitenkin olisi kaasuläpässä? Siis vaihtaako tosiaan vaihteita jos kaasupoljin on nostettuna ylös vai pelkästään humppaa kierroksia? Jos jälkimmäinen niin koita putsaa kaasuläppäkotelo... Putsauksen jälkeen joutuu hetken ajelemaan ennenkuin "kalibroituu" kuntoon jos on ollut oikein likainen.
-
Ettei vika kuitenkin olisi kaasuläpässä? Siis vaihtaako tosiaan vaihteita jos kaasupoljin on nostettuna ylös vai pelkästään humppaa kierroksia? Jos jälkimmäinen niin koita putsaa kaasuläppäkotelo... Putsauksen jälkeen joutuu hetken ajelemaan ennenkuin "kalibroituu" kuntoon jos on ollut oikein likainen.
No ei voi olla, kun kasipätkässä ei ole edes sähköistä kaasuläppää.
-
Kaasuläpän asentotunnistin kokeiltu ei vikaa ainakaan siinä. Ja kyllä se siltä tuntuisi että se pykälä hyppii. Käy muuten tyhjää ok ja kun tönäsee N:lle humppaaminen loppuu.
Niin ja vielä sellanen kysymys ku sen vaihekepukan laittaa 3 tai L asentoon syttyy mittaristoon se keltainen nuoli. Kuuluuko sen tehä niin vai joku vika??? Ku ei ole käyttis kirjaa ku on tuonti peli.
-
3 ja L asennossa nuolen pitää palaa. Ja öljyt tarkastettu koneen käydessä?
-
mulla teki 940 2.3ft just samaa. jostakin taisin lukea että lastulla olisi ollut jotain vaikutusta. en kokeilut sitten vakio lastulla. mutta en osaa sanoa että onko tässä sulla sitten jokin muu.
-
Hakisin vikaa niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin imuvuoto.
-
Öljyt tarkastettu niinku pitää eli käydessä. Imu vuotoja ei ole. Sellaista vinkkiä tuli toisaalta että kävis ohjelmoimassa askin uudelleen. Ku tuossa tehty vaikka mimmosta remonttia ja ollu akku irti vähän väliä.
-
Ei voi 4 vaihteista ohjelmoida tai opettaa. Missä vauhdissa se tekee sitä humppaamista? Ja loppuuko se jos laitta 3 vaihteen ?
Kaikki vaihteet vaihtuu 4 asti+ lukko toimii ?
-
Kun laatikko humppaa, niin mitä se silloin tekee? :idiot2: