Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Reif - 24.06.2013, 20:59:29
-
p
-
Voishan ne ölpät sinne vaihtaa jos siltä tuntuu.Yrittääkö käymään?ehkä liimaventtiili jos käy kun tulpaton mopo?Siihen auttaa pitkä starttaus jolloin venttiilit alkavat liikkumaan normaalisti.
-
Lue vikakoodit ensin.
Jos ei anna vikakoodia, niin sit vois tutkia kampiakselin asentoanturin liittimen ja nokka-akselin asentoanturin liittimen.
Tuppaavat mokomat hapettumaan.
Jos sen nyt saat käymään ja muuten toimimaan niin vaihda ekana öljykello. Omassani se teki samanlaista ilmiöö.
Mutta jos vaihto ei auta, vika saattaa olla öljypohjasta lähtevän putken tiivisteissäkin.
-
p
-
nonni ny lähti.
uudella akulla lähti ku palmun alta.
vanha akku sökö ei jaksanu startata eilenkään, apuvirralla kokeiltiin.
ropasin kyllä tota nokan asennon anturia ennen kun käymään koitin.
ei pala enää merkkivalot, nakutti aika reilusti kun kävi mutta ääni hävis ajettua se verran että öljy nousi kanteen asti.
Öljynpaineanturi voi myös olla sit sellanen toisaikainen oireilija.
Uus ei maksa montaa euroa. Vähän on vaan paskassa paikassa se, mutta ei mahdoton vaihtaa.
-
p
-
p
-
Kannattaa sitten istua, kun kysyt sen nivon hinnan. Veikkaan että lennät persiiltes :D
Melkeen vois suositella purkuosaa tai nivojen vaihtoa normaaleihin..
-
tänään kävi auto leimalla ja hylsy.
Syynä hantinpuolen takaiskari (nivomat) tyhjä
mitäs uus mahtaa maksaa, pitäs volvoautolta vai mistä käy kysymäs, mut osais vähän varautua?
ei niitä uusia taida saada kuin sinisen marmoritiskiltä, ja kannattaa
istua jo valmiiksi ennen kun kuulet hinnan.
-
p
-
447,98 euroa ottivat per nivo minulta merkkiliikkeessä viime viikolla.
Edelliset nivot oli edellinen omistaja vaihtanut vajaa kaksivuotta sitten. Kestäviä nuo nivot :(