Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: volotes - 03.07.2013, 19:44:40
-
Eli hommasin purkaamolta ko,laatikon. Äsken irrotin siitä kytkinkopan ja tunnustelin oliskohan kytkinakselilla väliää ja tuntu olevan sitte avasin siitä kannen ja jatkoin ihmettelyä. Sitte hetkenpäästä pukkasin vaihdetankoa sisäänpäin ja kävi huonosti, kytkinakselin laakeri tuli ulospäin ja joku teräslankarengas tuli näkyviin kytkimenpuoleisen messinginvärisen synkrorenkaan välistä ja hetkenpäästä sieltä tippu pohjalle vielä joku suorakaiteenmuotoinen pala ja kaksi samanlaista palaa jäi sinne väliin miten sattuu. :-\ :-\ Mitäs ny?
Mitenkähän sen saa nyt kasattua oikein? Vai onnistuuko se ollenkaan? Uskaltaako kytkinakselia vetää niin paljo ulos että näkis sinne? Apua
-
Eli hommasin purkaamolta ko,laatikon. Äsken irrotin siitä kytkinkopan ja tunnustelin oliskohan kytkinakselilla väliää ja tuntu olevan sitte avasin siitä kannen ja jatkoin ihmettelyä. Sitte hetkenpäästä pukkasin vaihdetankoa sisäänpäin ja kävi huonosti, kytkinakselin laakeri tuli ulospäin ja joku teräslankarengas tuli näkyviin kytkimenpuoleisen messinginvärisen synkrorenkaan välistä ja hetkenpäästä sieltä tippu pohjalle vielä joku suorakaiteenmuotoinen pala ja kaksi samanlaista palaa jäi sinne väliin miten sattuu. :-\ :-\ Mitäs ny?
Mitenkähän sen saa nyt kasattua oikein? Vai onnistuuko se ollenkaan? Uskaltaako kytkinakselia vetää niin paljo ulos että näkis sinne? Apua
Onneksi olkoon, olet voittanut lipun retkelle: " näin puran ja kokoan M45:sen" ;)
Sulla on nelosen synkat purkautunu ja kytkinakseli ei irtoa ellet pudota sivuakselia alaspäin => eli pura koko laatikko.
Ohjeita ko. iloon löytyy varmaan haulla.