Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: raine - 22.07.2013, 20:23:56
-
Kytkin ottaa ihan pohjassa ja auto lähtee heti liikkeelle ku nostaa vähän kytkintä. Koitin ilmatakki mutta aika konstikas ilmata ja en tiiä tuliko siitä sen kummempi..
Eikö se jos kytkin ois lopussa ni ottais aika ylhäällä.
Ja onko nuissa kaksoismassa vauhtipyörä?
-
On kaksoismassa. Ja oireen mukaan ilmaa järjestelmässä. Jos ei muu auta, niin kokeile työntää isolla injektioruiskulla tai joutilaan pissapojanmoottorin avustuksella nestettä sisään työsylinterin nipasta.
-
Onko 960 ja 940 sama kytkin? Biltemasta ja motonetistä oon ettiny kytkimiä, biltemast löytyy ainaki kahta ei kytkintä:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Voimansiirto/Liitanta/Liitanta/KYTKINSARJA-73975/
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Voimansiirto/Liitanta/Liitanta/KYTKINSARJA-73966/
Sattuuks noist kumpikaa, ja autoha on 960 vm95, 2,5 litrasel koneel ja m90 laatikolla..
-
Luulis että tuo alempi ei ainakaa passaa M90, kerta sopii 200,700 sarjaan?
-
Kytkin ottaa ihan pohjassa ja auto lähtee heti liikkeelle ku nostaa vähän kytkintä. Koitin ilmatakki mutta aika konstikas ilmata ja en tiiä tuliko siitä sen kummempi..
Eikö se jos kytkin ois lopussa ni ottais aika ylhäällä.
Ja onko nuissa kaksoismassa vauhtipyörä?
Omakohtaisa kokemuksia mm. Pajerosta, jossa ilmaus ei auttanut eikä auttanut uusi työsylinterikään.
Kytkinpolkimen ja työsylinterin männänvarren liitos tappeineen kulunut muutaman millin, tekee muuten aika ison liikkeen kytkinpolkimeen, muutama kierros männänvarren säätöä isommalle ja parani kummasti.