Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: Allowit - 26.07.2013, 13:44:27
-
Noniin kysymys kuuluu, kestääkö? Mieluiten kokemus pohjaisia vastauksia :)
-
Kokemuspohjalta: kestää mitä kestää.
Eihän sitä voi taata mutta tuo laatikko hajoo useasti jo vakiotehoilla siinä 300tkm paikkeilla.
paljon riippuu varmaan huollostakin?
Mulla vaihdettiin vakioon T-5:n laatikko n. 320tkm paikkeilla.
Lastuta niin tiiät mitä kestää. Saahan niihin laatikoita muutamalla satasella.
Ite pidän käyttöautona vanhusta niin nyt kyllä riittää se vakiotehokin. ;)
Ei viitti alle kahdentonnin autoon tehä jatkuvasti jotain 700€ remppoja. :D
-
Kokemuspohjalta: kestää mitä kestää.
Eihän sitä voi taata mutta tuo laatikko hajoo useasti jo vakiotehoilla siinä 300tkm paikkeilla.
paljon riippuu varmaan huollostakin?
Mulla vaihdettiin vakioon T-5:n laatikko n. 320tkm paikkeilla.
Lastuta niin tiiät mitä kestää. Saahan niihin laatikoita muutamalla satasella.
Ite pidän käyttöautona vanhusta niin nyt kyllä riittää se vakiotehokin. ;)
Ei viitti alle kahdentonnin autoon tehä jatkuvasti jotain 700€ remppoja. :D
Joo'o taidan jättää väliin...ei viitsi maksaa 400e lastusta ja muutaman tkm jälkeen 700e askista. Seuraava auto on kyllä prkle manuaali... ;D
-
Joo'o taidan jättää väliin...ei viitsi maksaa 400e lastusta ja muutaman tkm jälkeen 700e askista. Seuraava auto on kyllä prkle manuaali... ;D
Näissä vehkeissä ehkä ihan järkevää, varsinkin jos aikoo piristää. :)
-
Minkäslaisia vääntömomenttiloita näistä tulee muuten ihan lastulla? Kyllä kai tuo loota 400Nm kestää..
-
Minkäslaisia vääntömomenttiloita näistä tulee muuten ihan lastulla? Kyllä kai tuo loota 400Nm kestää..
Mä uskon että 400Nm on jo vähän liikaa. Kun muistaakseni automaateissa rajotetaan se vääntö lastulla sinne 380nm :o