Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: _Joonaz - 27.07.2013, 23:59:06
-
Jooh kaipasian tosisaan mielipiteitä tost m-nokasta, ku kuullu siitä vähä risti riitasta tarinaa. Eli jos sen hankkisin niin se menis b200 k:hon
-
Tuskin siitä kukaan mitään erityisen hyvää kertoo. Kaikkien (käsittääkseni) kahdeksanventtiilisten F-loppuisten koneiden vakionokka, suunniteltu ilmeisesti keskivertoa enemmän päästöjä ajatellen, vetoalue noin 1200-4000 rpm minkä jälkeen alkaa hyytyminen kiihtyvällä tahdilla. Kolme vuotta sellaisella varustetulla B230F:llä ajoin ja kyllähän se käyttöautossa menee mutta ei sen laittoa voi mitenkään virittämiseksi sanoa.
-
jooh eli jatkan vaan sitä mitä oon tehny eli yritän löytää vx3 noka
-
Sen voi nakata suoraan mäelle tai käyttää pesäpallomailana. Kukaan ei sellasta halua edes ilmaseks. Tosin kun vaihdat nokan niin voi vaatia kaasarin säädön ja tietenkin venavälykset. A-nokka on yks vaihtoehto, niitä on jokaisella kauhee läjä kuitenkin.