Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Volvoholisti - 30.07.2013, 17:27:50

Otsikko: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: Volvoholisti - 30.07.2013, 17:27:50
Missä sijaitsee kyseissä autossa Ykk-anturi?  :idiot2:
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: SirBBa - 30.07.2013, 17:36:51
Eikö se ole siinä koneen takana, kytkinkopan päällä.
Liitin mihin menee 3 johtoa... kai  ???
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: HembalanD - 30.07.2013, 17:40:34
Jep.
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: mikan - 30.07.2013, 20:39:03
Tai siis se EI ole YKK-anturi (YläKuoloKohta), vaan asentotunnistin.

Itse anturi on reluktanssi anturi, eli VR-anturi (Variable Reluktance).

Sorry, oli pakko, sillä pilkkuni mun sitä vaati!  ;)


Onko siihen liittyvä vikakoodi vai miksi olet siihen kajoamassa?
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: Volvoholisti - 30.07.2013, 21:19:40
Vikakoodi. Näin kiitoksia paljon!  :)
Toinen kysymys ihan kaverin autosta saman ikäinen sama moottori. Auto sammuu kun moottori on lämmin.
Olemme siihen sytytys puolen uusinut ja käynyt joka ikisen sytytyksen liitoksen.  Tämän jälkeen täytyy mennä pensapuolelle?
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: sekokupu - 30.07.2013, 21:23:29
Tai siis se EI ole YKK-anturi (YläKuoloKohta), vaan asentotunnistin.

Itse anturi on reluktanssi anturi, eli VR-anturi (Variable Reluktance).

Sorry, oli pakko, sillä pilkkuni mun sitä vaati!  ;)


Onko siihen liittyvä vikakoodi vai miksi olet siihen kajoamassa?

Mitähän tämä taas hyödytti kyseisen anturin löytämisessä, kun kaikki tietää mitä kuitenkin tarkottaa.
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: seiskanelonen - 30.07.2013, 21:43:02
Kysäsin Muijalta että kumpi on tärkeempi yläkuolokohta vai asento tunnistin, ja vastas ASENTOTUNNISTIN. Kaiken ne tietää......
Otsikko: Vs: Volvo 940 B230FT Vm-91
Kirjoitti: mikan - 30.07.2013, 21:48:58
Vikakoodi. Näin kiitoksia paljon!  :)
Toinen kysymys ihan kaverin autosta saman ikäinen sama moottori. Auto sammuu kun moottori on lämmin.
Olemme siihen sytytys puolen uusinut ja käynyt joka ikisen sytytyksen liitoksen.  Tämän jälkeen täytyy mennä pensapuolelle?

Oliko koodi 2-1-4 ?

Katoaako kipinä kun auto sammuu? Entä pyöriikö bensapumppu kokoajan (sen kuulee korvalla siitä tankin vierestä).

Mitähän tämä taas hyödytti kyseisen anturin löytämisessä, kun kaikki tietää mitä kuitenkin tarkottaa.

Oli pakko! Kun pilkkuni mun sitä vaatimalla vaati!   :2funny:   :2funny: :2funny: :2funny: