Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Pohjola - 06.08.2013, 09:43:20
-
Elikkäs Vm.88 motronicilla varustettu 740 sedani kyseessä. Kylmänä joutuu sahaamaan n.2-5min käymään. Onko Motronicissa erikseen lämpötila anturi mittaristolle ja eculle? Lämpöisenä lähtee suht iloisesti käymään. Joskus kun yhtämittaan ajoa on ollu tunti pari niin alkaa silloin tällöin pätkimään kovassa kiihdytyksessä, useimmiten kakkosvaihteella.
Jonkinsortin lastu löytyy, ahdot vakio 0.5bar. Lämpötila anturi mikä sijaitsee imusarjan alla juuri vaihdettu.
Ex deeku miehenä ei juurikaan kokemusta näistä pensavehkeistä joten auttakaa tietämätöntä!
-
FAQ-osiosta juttu starttisuuttimen testauksesta, kuulostaa täysin oireeseen sopivalta.
-
Eli toisen anturin johdoista kuuluisi olla maissa, ja toinen startin aikana ottaa jännitettä vastaan?
Edit: ja imusarjan päällä on kaks nippaa, toisesta lähtee mulla letku hyttiin, toisessa ei ollu mitään. Mihinkähän siittä pitäis mennä letku? Ahtopaine vahdille?