Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: volvo_740 - 10.08.2013, 20:49:40
-
elikkä siis tämä melkein jokaisen 740 volvon omistajan harmi polttoainemittari :D. Kummasta pitäs ruveta ehtimään vikaa, tankista vai mittarista. Mittari toimii niin että kun laskee tankin täyteen niin näyttää vähän yli puolvälin ja sit kiihdyttäessä enemmän ja jarruttaessa vähemmän, sitten ku siellä on joku 25L jälellä niin ei näytä enää mitään.
-
Veikkaan viallista tankin anturia.
Anturissa on vastuslankaa, jota seuraaja hankaa, lanka kuluu vanhemmiten poikki ja sit alkaa mittari sekoileen.
-
mittarin toiminnan varmistat ku laitat peräkontista virran ja maan yhteen hyppyjohdolla... mittarin pitäis mennä täyteen sillon. jos ei mee tai seilaa miten sattuu nii anturi vika..
-
mittarin toiminnan varmistat ku laitat peräkontista virran ja maan yhteen hyppyjohdolla... mittarin pitäis mennä täyteen sillon. jos ei mee tai seilaa miten sattuu nii anturi vika..
Vai mittarivika?
-
Veikkaan viallista tankin anturia.
Anturissa on vastuslankaa, jota seuraaja hankaa, lanka kuluu vanhemmiten poikki ja sit alkaa mittari sekoileen.
Mittariviat ovat käsittääkseni yleisempiä sekoilun aiheuttajia.
-
Mittariviat ovat käsittääkseni yleisempiä sekoilun aiheuttajia.
No niinhän ne on, mut ku oireet on tuollaiset.
Kokeilee vaan tolla jari288 ohjeella niin tietää.