Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Foxwood - 20.08.2013, 06:18:41
-
Moro vaan kaikille!
Tuli tuommoinen maantielaiva hommattua ja olin vaihtamassa sytytystulppia viime viikonloppuna, kun en enää saanutkaan 4. sylinterin tulppaa paikoilleen. On aika veemäisessä paikkaa, kun ei pääse kovinkaan hyvin kurkkimaan, miltä se kierre nyt oikeasti näyttää. Sormin kopeloimalla tuntuisi, että kierre on ehjää keskimatkalta aina niin pitkälle kun saa sormen työnnettyä. Periaatteessa siis alkukierteen kun saisi uudestaan alulle niin tulpan voisi mahdollisesti taas saada paikalleen. Mikäs olisi sitten se paras toimintatapa tässä tilanteessa ottaen huomioon opiskelijabudjetti? Ei ihan hirveästi tee mieli hinata autoa Tammerdieseliin, jotta he pääsevät toteamaan homman vaativan kannen irroittamista.
-
Moro
Jos vaan saat sinne TD:lle jotenkin sen auton nii eiköhän ne helicoilit pyöräytä siihen. Mulla taisi maksaa kahteen pyttyyn noin 100e.
edit: sen verran tarkennan että tapahtuu siis kansi paikallaan.
-pelleeee
-
85€ kustansi tämä yhden kierteen tekeminen kansi paikallaan. Tosin ei kuulemma ollu mikään helppo toi nelossylinteri. :)
-
Osta vaikka motonetistä tai biltemasta sytytystulpankierteen korjaussarja maksaa muutaman kympin ja operaatio onnistuu kansi paikoillaan.