Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ter_No - 20.08.2013, 22:20:42
-
Elikä nyt olis kysymyksiä onko kyseiseen autoon ylipäätään mahdollista asentaa 1030/1031 perää eli voiko heivata multilink systeemin pois ja asentaa sinne jäykän perän, tukivarret, jouset ja iskarit?
sitten kun kyseessä on automaatti askilla varustettu auto niin käykä esim 240:sen laatikko + 740 keppiteline autoon?
kardaanin muutos eli pitääkö pelkkä etupätkä vaihtaa sopivaksi esim m47 laatikkoon vai koko kardaani?
jos tuo perän vaihto onnistuu niin siinä tapauksessa koko kardaani vaihtoo?
Kiitos vastauksista tyhmiin kysymyksiin.
-Tero
-
En tiedä, mutta 900 sarjan 1041 jäykän perän luulis sopivan kaiken helpoimmin.
-
nimim. VTH ainakin aikoo jäykän akselin vaihtaa multilinkin tilalle, joten hällä vois olla jotain tietoa.
Tosin miksi vaihtaa multilinkkiä pois? :idiot2:
-
Tuohon multilinkin poistoon ehkä suurin syy kun ei tahdo löytyä osia sinne puslia ym. Vinkkiä jos jossain laaja valikoima.
-Tero
-
Tuohon multilinkin poistoon ehkä suurin syy kun ei tahdo löytyä osia sinne puslia ym. Vinkkiä jos jossain laaja valikoima.
-Tero
Sama kysymys kyllä, miksi huonontaa autoaan?
Volvon varaosatiskillä varmaan on laajin valikoima.
-
Samaa laulua täältäkin, jos ei ole muilla ajanut kuin multilinkillä rikkinäisenä niin voi se tuntua huonolta mutta jos ehjää vertaa näihin työläismalleihin niin ainakin minä korjaisin.
-
Pitää varmaankin korjailla sitten ei taida olla iso homma pudottaa koko akselistoa alas lattialle ja kasailla siinä kokonaan uusiksi?
Tämän yhteydessä voi käydä puhaltamassa osat ja maalailla.
Kiitoksia vastailuista
-Tero