Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Maxell - 21.08.2013, 18:17:11

Otsikko: 850 tekniikan vaihto
Kirjoitti: Maxell - 21.08.2013, 18:17:11
Nopealla selauksella en löytänyt vastaavaa. Eli mitä tarttisi leimalle tehdä jos laittaa vapari 2,5 20v koriin 850 t5 moottorin? jarruja joutuu päivittämään ainakin mutta onko muuta mitä tarvitsee t5:sta ottaa että saa muutokset paperille? Itsellä olemassa molemmat autot (todella hyvässä kunnossa oleva moottorivikainen -94 vapari ja todella rujossa, suorastaan kauheassa kunnossa oleva italo t5) eli t5 alustan osat olisi täysin käytettävissä mitä tarvitsee vaan :)
Otsikko: Vs: 850 tekniikan vaihto
Kirjoitti: Makru - 29.08.2013, 13:58:28
Samat jarruthan noissa tuppaa olemaan..
Otsikko: Vs: 850 tekniikan vaihto
Kirjoitti: Justus - 29.08.2013, 14:11:26
Yleensä turboissa on etupään alatukivarret ja vetonivelet rajumpaa kamaa, mutta en tiedä sitten osataanko niitä vaatia muutoskatsastuksessa.
Otsikko: Vs: 850 tekniikan vaihto
Kirjoitti: Taavi.H - 29.08.2013, 14:17:28
Yleensä turboissa on etupään alatukivarret ja vetonivelet rajumpaa kamaa, mutta en tiedä sitten osataanko niitä vaatia muutoskatsastuksessa.

Katsastusmies voi tietenkin vaatia selvitystä alustan osista.