Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: eetukka - 22.08.2013, 16:38:50
-
Eli tosta 9satkusta ( b230ft) paineet hukassa ja vika paikallistu tohon hukkiksen kelloon. Letku tulpattuna rupes paineita löytymään ;D
Fin turbolta kyselin ni satkun ois uus kello (0,5bar). Olikos tossa ft:ssä toi avautumispaine 0,5bar? Vois kai tohon laittaa vaikka 0,8 kellon ku on tarkotus lastut hommata.
Vai hommaisko mielummin bleedin?
-
Eli tosta 9satkusta ( b230ft) paineet hukassa ja vika paikallistu tohon hukkiksen kelloon. Letku tulpattuna rupes paineita löytymään ;D
Fin turbolta kyselin ni satkun ois uus kello (0,5bar). Olikos tossa ft:ssä toi avautumispaine 0,5bar? Vois kai tohon laittaa vaikka 0,8 kellon ku on tarkotus lastut hommata.
Vai hommaisko mielummin bleedin?
0,5-0,6bar vakioahdot lähteestä riippuen. 0,8 tai kilon kello on ihan hyvä valinta lastutettuun autoon. Toimivalla kellolla paineet ovat just ne mitä kello lupaa, bleedin/rp-venttiilin kanssa laadusta riippuen enemmän tai vähemmän sinne päin. Vakiokelloja löytyy varmaan käytettynä markkinapaikaltakin edullisesti.
-
Eipä tuolta fin turpolta bolt on kelloa löytynytkään ku paikan päällä kävin >:( No Ebay:sta löyty edukkaasti 0,8bar kello.
Sitte vaan lastua boksiin ja jossain vaiheessa suuttimii, kuulerii, isompaa turpoo ja... Ja... Mopo karkas jne. :2funny:
No mennään ihan hillityllä linjalla aluks 8) Sytkäboksia varmaan pitää myös harkita, jos tuo nyt alkaa bensalastulla nakuttelemaan ::)
-
0,8 kellolla ja bensalastulla ei kyllä pitäisi vielä nakuttaa, mulla ei oo rasahdustakaan kuulunut tonin bensalastulla ja 0,9bar paineilla. Toki jos lastutettava sytkäboksi on niin lastuttaisin itse samalla, ei jää ainakaan siitä sitten kiinni tulevaisuudessa...