Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: jompsa - 03.09.2013, 21:41:39
-
Alkanu kone tiputteleen öljyä, parkkipaikalla jo 30cmX30cm
läikkä, mutta äkkiseltään ei saa selkoa että mistä vuotaa.
Pakosarjan puoli on öljynen mutta putsarista se ei vuoda, sen
lähettyviltä kuiva. Kävi mielessä voiko ÖP-anturista vuotaa
mitenkään kun sen johto ainanki näytti öljyseltä?
-
hyvin mahdollista,onko itse liittimessä oljyä,eikös siinä ole pyöreä liitin?
-
Hyvä jos se anturiki voi olla vuotokohde. :D pahimmassa tapauksessa voi vuotaa kansipahvin välistä.Pitää vaan toivoa että olis se ÖP-anturi. tutkin huomena
paremmalla valolla ja laittas auton käyntiin samalla ku kattoo
On se pyöreällä liittimellä.
-
Venttiilikopan tiiviste, nokan stefa ja öljykorkin tiiviste on ne todennäköisimmät vuotokohteet.
-
Venttiilikopan tiiviste, nokan stefa ja öljykorkin tiiviste on ne todennäköisimmät vuotokohteet.
Kampiakselin stefan saanut kerran vaihtaa 240:een eteen ja 960:een taakse. Ja tehostin vuotaa pohjapanssarin kautta maahan. Öljyn väri sitten punainen.
-
Missä päin on eniten öljyä, vesipumpun luona vai jossain muuallla?
-
Vaihdoin jakoremmin heinäkuussa eikä sillon
ainakaan siellä päin näkynyt öljyä vaikka lievää
hikoilua näky sillonki lohkon kyljessä, vaihdoin jo
vähäaikaa sitte venakopan tiivisteen kun siitä
vuosi pakosarjan päälle, öljyn korkki vähä hikoilee
mutta ei se siitä siltä kusemalla vuoda. pitää
tutkia enempi ku pääsee töistä
-
Kyllä se on se Öp-anturi mistä se vuotaa, laitoin rätin
sen ympärille ja auton käyntiin nii rätti tuli heti öljyseksi.