Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Juhåå - 08.09.2013, 04:04:16
-
Mites S60 -03 jossa tuo aluvaihekeppisydeemi puretaan keskikonsoli? Tänää äsken riuhtasin käsijarrua vähän turhan kovaa, kun se meinaa koko ajan vinkua, ja tuntui kun ois vaijeri katkennut, mut ei kuiteskaan katkennu. Jotai siellä kuitenkin hajos ja tutkimaan pitäis päästä, jollain ideoita mikä hajosi? Kahva nousee ihan pystyyn ja ottaa hyvin vähän kiinni.
-
Jos vedit käsijarrua vauhdissa, niin todennäköisesti lähti käsijarrukengistä pinnat irti.
-
Ota ensin käsijarrukahvan juuresta se muovi irti. Lähtee ylöspäin. Sitten näkee vaijerin ja kiristysmutterin. Siellä ei ole juurikaan mitään ihmeellista mikä hajoaa.
-
Miten -07 V70 classicista lähtee se käsijarrukahvan kehysmuovi irti? Lähteekö vaan nostamalla niinkuin vanhemmissa? Aika tiukassa se tuntuu olevan.
-
Pikkusen koitin jo purkailla ja tähyillä jos siellä jotain rikkinäistä näkyis..
Mietin vaan et jos siell on sellainen tavallaan pidike vaijerille, joka käytännössä sitten kiristää vaijerin, kun kahvasta nostaa, niin ajattelin että semmonen olisi ratkennut irti jostain.. Hyvin vaikea selittää, mutta ihan polkupyöränkin jarrussa samanlaisia :D eikös jos kenkien pinnat lähtee ni ala pitää iha järjetöntä meteliä sitten?