Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: timze - 10.09.2013, 22:12:25
-
Noniin nyt se myrkyn lykkäs ensimmäisen kerran jätti tielle :(. Sammui ajosta niinkuin bensa olisi loppunut.. noo lähti viel käyntiin pienen sahaamisen jälkeen kun pisti kaasun pohjaa käynnistäessä. Mutta noin 10m eteen päin päästyäni sammui eikä sen jälkee ole käynyt :buck2:.
Kipinä tulee joka johtoon ja bensaa tulee jopa ohjainkin vaihdettu mutta ei vaan lähteny. Noh mutta tänään sain aikaseks kokeilla uudestaan kun työautosta kyrvähti startti niin piti joku kulkine saada alle mutta apostolin kyydillä taitaa joutua menemään niin kauan kun saa jomman kumman toimimaan. Tänään tosiaan tuli katottua että jako on kohallaan ja käynnisteltyä niin yrittää kovasti käymään mutta ei. Loppu vaiheessa kun muutamia kertoja starttailin niin sitte heräs käymään 3pytyllä 4sekunniksi. Sen jälkeen vain paukauttaa aina putsariin päin :idiot2:
hyvät neuvot olis tarpeen mistä ruveta kattomaan sitte. Epäilys heräs ykk anturista ?? ??? vai mikäs se nyt on tuossa kytkin kopan päällä kaksi anturia vierekkäin osoittaa vauhtikseen :D
-
Vaikuttaisi, että bensan saannissa jotain häikkää.
-
Mutta bensaa tulee joka kerta kun sammahtaa? Mistä kohtaa katsoit? Suuttimien avausrele (tehopääte, tai mikä onkaan hyvä nimi suomeksi...) voi temppuilla noin, isohko boksi vasemman ajovalon takana, varaosanro 1346329.
-
bensan tulo no katsottu Bp säätimen jälkeen. Bpaineet nousee ihan normi lukemiin kun pyörittää konetta.
Ykk anturia yrittänyt irroitta mutta se ei halua tulla pois mistään en enää pultteja löydä millä olis kiinni :-\ apuja ?
-
bensan tulo no katsottu Bp säätimen jälkeen. Bpaineet nousee ihan normi lukemiin kun pyörittää konetta.
Ykk anturia yrittänyt irroitta mutta se ei halua tulla pois mistään en enää pultteja löydä millä olis kiinni :-\ apuja ?
siinä on kaksi anturia vierekkäin toinen mittaa kierrroslukua ja toinen ykk-asentoa.
Molemmat ovat samoja antureita ja ei lähde
välttämättä ehjänä pois jos on ollut kauan paikoillaan. Pitäis lähteä ihan nostamalla mutta...
Ota nyt tulpat pois niin näät tuleeko joka pytylle bensaa ja samalla kuivaa tulpat jos pahasti kastuneet.
Jako ihan varmasti oikeassa kohtaa ?
-
Myös rikkinäinen ilmamassamittari voi aiheuttaa kuvatun kaltaiset oireet.