Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Tmu_ - 14.09.2013, 11:44:20
-
Mulla alko käymään kolmella kun laitoin uuden kannen, nyt kun vein sen mätänettiin niin tän seuraavan kanssa se pätkii sytytystä. Voisko joku mun autossa rikkoa sen kannen vaiko paskoja osia?
-
Viimesen 5v aikana vaihdettu kalustoon ehkä se 30 Motonetin kantta ja yhdenkään kanssa ei ole ollut ongelmaa.
Juuri tämä:
10-4419
Vj kansi mm BMW/Ford/Saab/VW
Sopivuudet:
- B20A 75->8.76
- B19/B21/B23 A/E/Turbo 75->7.84
- B200/B230 E/F/K 8.84->93 (Ei 230K-REX-sytytys) Hinta: 7,90€
Jos pyöriä oli irti, niin onko varmasti paikoillaan kunnolla pohjassa? Tulpan johdot useasti tiukassa. Eivät viottuneet vaihdossa?
-
Pyörijä on kyllä kiinni ja tulpan johdotki uudet mut toi oli joku 28e kansi proparts tai vastaava..
-
Kannen hinnan perusteella kyseessä on 700/900-sarjalainen? Onkohan johdot oikeassa järjestyksessä?
-
Kukaan ei voi sua auttaa ellet kerro mikä auto ja moottori on kyseessä. Oletan ettet oo aivan peukalo keskellä kämmentä autojen kans niin joku pikku juttu on vaan jääny huomamatta. Vanhallakin kannella pääsee pitkälle kun käyttää vaikka puukkoo ja rapsuttaa hapettuneet pinnat veke.
Mites puola jaksaa? Miks ylipäätään vaihdoit se kannen jos vanhalla toimi?
-
Viimeks kun motonetista kävin hakemassa ysiin virranjakajan kannen, niin oli eri mallinen mitä aina ennen saanut. Laatu noin 50x huonompi mitä aikasemmissa, näytti siltä että työstämiseen oli käytetty maksimissaan ainoastaan isoa talttaa ja k*rpää.
Palautin takaisin, autooni sitä en laittanu :)
Eikös virranjakajan kansi kannata vaihtaa ennenkuin se on kulunut niin huonoksi että on ongelmia :)