Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ruusuja - 14.09.2013, 22:50:46
-
miten saa helpoiten ja halvimmillaan vähän lisää potkua vollen koneeseen? koneena toimii b200f.
-
Ei tuosta koneesta saa oikein edes rahalla tehoa. :-\
Pientä pirteyttä saat laittamalla esim vx3 nokan joita saa alle satasella.
Mutta sen jälkeen karkaa virityskustannukset vaihtotekniikkaa suuremmiksi.
-
niin ajattelinkin. mut jos hommaan 2.3 turbo koneen siihen niin tuleeko ongelmia katsastuksessa jne. tarviiko vtt:n testit yms.
-
niin ajattelinkin. mut jos hommaan 2.3 turbo koneen siihen niin tuleeko ongelmia katsastuksessa jne. tarviiko vtt:n testit yms.
Ei tarvii koska samaa koria on tehty turbokoneella. Pitää vaan jarrut ja muut päivitellä samalla vastaavan ahetun tasolle.
-
Väärin!
B200F on vähäpäästöinen joten pitää laittaa vähäpäästöinen turbotekniikka (B230FT/FK) ja sen luovuttaja auton paperit.
-
Väärin!
B200F on vähäpäästöinen joten pitää laittaa vähäpäästöinen turbotekniikka (B230FT/FK) ja sen luovuttaja auton paperit.
Millä perusteella on vähäpäästöinen?
Itellä on -88 B230FS, eikä ole vähäpäästöinen.
-
Missäs ja minkä ikäsessä kopassam kyseinen kone on.
-
940 ja vm-92
-
Eikun varaosa auto on -92. Omani on -91
-
Millä perusteella on vähäpäästöinen?
Itellä on -88 B230FS, eikä ole vähäpäästöinen.
Ehkä hienoista ylireagointia, mutta hyvin todennäköisesti on vähäpäästöinen tuo B200F motilla oleva, tai siis kaikki sellaiset.
Näitä B230F(XXXXX) koneita mitä oli -88-90 tuntuu löytyvän osittain myös ei-vähäpäästöisinä. (mm. LH2.2)
Erikseen on sitten myös muuttoautot jne.
Summasummaarum tuommoinen 940:nen on kyllä hyvin todennäköisesti vähäpäästöinen, kannattanee tarkistaa rekisteriotteesta ja/tai katsastuskonttoriltasi.
Ps. kannattaa käyttää hakua ja googlea(kas sillä voi löytää jopa paremmin tämän foorumin juttuja..) aiheesta.
-
Jos on -91 niin melko varmasti on vähäpäästönen, eikä se vähäpäästösyys riipu niinkään siitä motista vaan korista missä se motti on.
-
Jos on -91 niin melko varmasti on vähäpäästönen, eikä se vähäpäästösyys riipu niinkään siitä motista vaan korista missä se motti on.
Tavallaan ja tavallaan ei ;) Kori määrää aina vähäpäästöisyyden, ei moottori, eli moottoria vaihtamalla sitä ei poisluetuksi saa.
Mutta esimerkiksi vuonna 1989 ostetussa 740:ssä saattoi olla B200F tai B200E moottori, joista jälkimmäinen ei ollut vähäpäästöinen ;)
-
Joo, onhan näitä tuotu ulkomailta ja saattanut jäädä ei-vähäpäästöiseksi mutta ne on harvinaisia että käytännössä aina törmää vähäpäästöiseen B200F:ään. ::)
-
miten saa helpoiten ja halvimmillaan vähän lisää potkua vollen koneeseen? koneena toimii b200f.
auto vaihtoon.
-
en vaiha koko autoa.... jos tos talven aikana löytäis jonkun motti aihion mistä rakentelis