Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: injector - 15.09.2013, 13:07:31
-
Ei käynnistyy. Kävi vähän sammui. Kaasupohjassa Eillen lähti, tänään ei
Letkut tarkistin imusarjan alta. Bensapumppu surisee.
Välillä yrittää hyvin heikosti lähtä, ei sitten lähdekkää. Paukkuu putkessa.
B200e kyseessä. Olen Vähä keskellä ei MTN tällä hetkellä
Nopeat vastaukset olis enempi kun tervetulleita
-
Paljonko bensamittari näyttää? Jos siirtopumpun kumiletku katki/murentunut, niin meno loppuu punaisen ylärajalla. Yhdessä kaasarissa (vasta hankittu silloin) bensa loppui, kun mittari näytti punaisen ylärajaa.
Oireet vaan kyllä viitais siihen lisäilmaluistin letkun irtoamiseen.
-
Bensaa on Vähä vajaa puolitankkia. Soitas, yritin mutta et vastaillu
-
Injectorin puolesta: Vikana halkeama virranjakajankannessa.
-
Injectorin puolesta: Vikana halkeama virranjakajankannessa.
Hyvä että vika löyty. Aika erikoinen vika on kyllä.
-
Aika erikoinen vika on kyllä.
Itsellä ollut samanmoinen vika. Ei tosin vaikuttanut käyntiin lähtemiseen vaan pikemminkin ilmeni pienenä nykimisenä.
-
Kannen sisällä oli erittäin pieni särö tai viillon tapainen halkeama. Tiedä nyt miksi sitä olisi voinut kutsua. Itse en olisi uskonnut että vika tuossa oli.
Kiitoksia nimimerkki: 240 oivista vinkeistä
-
Ei sattunut oma arvaus tällä kertaa kohdille. Tuon kannen matkakorjaus vinkin kuulin ex-mekaanikolta Ramilta, mutta ei muista nyt. Bilteman 100/150 työkalupakki lisättynä just kansi, pyörijä, tulpat, johdot, kärjet, kondensaatori... niin aika suurella tod näk matka ei jää kesken. Lisäilmaluistin letku irti imusarjasta olis ollut niin osuva veikkaus tähän vaivaan. Sulakkeiden tarkastus 1. toimenpide vaivaan kun vaivaan. :hello: