Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Harwey - 24.09.2013, 21:18:45

Otsikko: 940 kytkimen työsylinterin ilmausruuvi? Vai pääsylinteri?
Kirjoitti: Harwey - 24.09.2013, 21:18:45
Sattuisiko joku muistamaan mikä kierre on työsylinterin ilmausruuvissa?
Otsikko: Vs: 940 kytkimen työsylinterin ilmausruuvi? Vai pääsylinteri?
Kirjoitti: Harwey - 08.10.2013, 09:49:45
Ongelma on siis se että välillä kytkin tuntuu ihan normaalilta ja välillä kytkin menee ihan veltoksi. Siitä se sitten pikkuhiljaa palautuu normaaliksi. Välillä kytkin tuntuu toimivan huonohkosti mutta vaihteet menee päälle.
Vikaa olen yrittänyt korjata vaihtamalla työsylinterin mäntään uuden kumin. Ilmaa ei pitäisi olla, eikä vuotoja.
Onko pääsylinteri helppo irroittaa jos vaihtaisi sen mäntään kumin?