Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: ProFesS_ - 26.09.2013, 19:36:14
-
Mikä mahtaa olla vikana tässä? Kuvissa alipaine ohjaus ei ole kiinni. Kun ohjauksen laittaa kiinni tyhjäkäynti toimii vaikka kaasuttelisikin. Todellinen vika tulee kun lähtee liikkeelle ja päästää kaasusta niin moottori sammuu. Lähtee normaalisti käyntiin ja toimii kunnes jatkaa matkaa niin taas kone sammuu. Itselläni ei ymmärrys riitä mikä on vialla. Kuvia asennuksesta: http://imgur.com/a/mZDvo
En tiedä menikö oikeaan osioon kun ekaa kertaa tuli postattua
-
Sullahan on originelli pässi paikallaan ja vissiin käytössä vielä, liekkö vika siitä johtuva että 2pässiä sekottaas :DD
Ja miksi ylipäätään "parannella" sitä alkuperästä ratkaisua?
-
Ostin auton viikko sitten eikä ole omia tekosia.. Fiksuin tapa luultavasti ottaa tuo jälki asennettu kokonaan pois.
-
Ostin auton viikko sitten eikä ole omia tekosia.. Fiksuin tapa luultavasti ottaa tuo jälki asennettu kokonaan pois.
:hg: Kyllä, helpompi etsiä vikoja kun ei ole ylimääräsiä ranetuksia sekoittamassa.
-
Tuo jälkiasennettu pässi "ampuu" kierrättämänsä ilman vielä melkein suoraan ilmamassamittaria kohden kun se on liitetty niin lähelle sitä joten se voi sekoittaa mittaustulosta aikalailla.
-
Väillä yksi pässikin voi pilata koko rojektin, niin miksi antaa kahden pässin soheltaa ;D En näe oikein järkeä tuossa rakennelmassa? Miksi laittaa pässejä kaksi, jotenkin vielä huom jotenkin ymmärrän jälkiasennus dumbin jolla saadaan suhina aikaiseksi. Et saavuta mitään hyötyä rakennelmalla. Veikkaan kanssa tuota samaa, että immu menee sekaisin tästä.
-
Minulla on sama vika mutta bypassia ei ole tuohon ahtimeen saannut mikä on kiinni
-
osaisko joku kertoa mitä tehdä
-
Laita erillinen bypass. Pääasia, että se ilma kiertää ahtimen ja IMM väliseen putkeen.
-
Laita erillinen bypass. Pääasia, että se ilma kiertää ahtimen ja IMM väliseen putkeen.
Kunhan ilma pysyy ennen immua niin kaikki hyvin, mutta tietenkin bässiltä tuleva letku oltava ennen ahdinta
-
Jälkiasennuspässit toimii hyvin jos orginaalia saa laitettua esim. isomman ahtimen takia. Jälkiasennus pässin ilmaletkun ku sijoittaa mahdollisimman lähelle ahdinta ja että ampuu ahtimeen päin nii toimii hyvin.