Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: L - 07.10.2013, 10:48:53
-
Minkälainen tuo kennosysteemi on, haarautuuko ilmaputket heti kennolta?
Onko siis mahdollista että kenno vuotaa hieman vänkärinpuolelta?
Lasit siis huurtuvat vain oikealta puolelta, takasivuihin asti.
Nestettä katoaa ehkä hieman, vuoden aikana yhdesti pienen lorauksen lisännyt.
Vai onkohan vänkärin putkistossa joku hiirenpesä joka kostuu näin syksyllä...
Raitisilma suodattimen poisto ei vaikuta asiaan.
-
Onko puhallus molemminpuolin samanlainen?
-
Kurkkaa lattiaverhoilun alle ja katso lämppärin kennon pohjaa.
Kaksi vuotavaa kennoa 2.5 vuoden aikana vaihtaneena...omaan autoon huurut tuli samaisiin laseihin märästä lattiamatosta/ kennosta.
-
Puhallusta kyllä tuntuisi riittävän molemmille puolille.
Pitää varmaan viikonloppuna purkaa ja katsoa näkyykö vuotoa kennon suunnalla...
Minkä merkkinen/mistä ostettu kenno passaa paikalleen ja lämpöä riittää? (siis muualta ku siniseltä)
-
Hella/ behr
Takuu toimii myös ko. maahantuojalla ihan hyvin ja joustavasti.
-
Homma etenee, hella/behr hommattu.
Eikä tietenkään ollut niitä o-renkaita mukana.
Ilmeisesti tällä numerolla löytyy 3545586 ?
Jos jollain olis ylimääräset jäänyt nurkkiin pyörimään niin tarjoa!(ei oo wettereitä ihan tässä vieressä)
-
No nyt on kenno vaihdettu.
Ei tartte enää ihmetellä miksi lasit meinas huurtua...
https://www.dropbox.com/s/6q9d483wnajdwl6/IMG_7630.JPG
Laitoin linkin.
-
Täällä lasit V70-00 myös huurteessa ! Kenno vaihdettu jo aiemmin, joten vika ei ole siinä. Huurtuminen on myös satunnaista.
Esim. 15 km ajoa eikä mitään oiretta, kunnes yks kaks etulasia myöten ikkunat " ummessa". Ikkunaa raolleen ja puhallukset suuntaan jos toiseen, niin alkaa hävitä?? Raitisilmasuodattimen otin nyt pois kokonaan, mutta ei apua :'(
Vinkkejä otetaan ilolla vastaan !
-
Kunnollinen mattojen ja lattian kuivatus vaan jos ei meinaa muu auttaa.
-
Sisäkierron luukku voi olla kiinni. itsellä oli vipu irronut luukun tangosta. eli napissa vaihtui valon väri ja moottori surisi mutta luukku ei tietenkään kyennyt liikkumaan.
-
Sisäkierron luukku voi olla kiinni. itsellä oli vipu irronut luukun tangosta. eli napissa vaihtui valon väri ja moottori surisi mutta luukku ei tietenkään kyennyt liikkumaan.
Samainen ongelma oli omassakin.
Oli vaan todella veemäinen laitella vipu takaisin >:(