Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: mista - 22.10.2013, 02:34:33
-
Sporttiautossa tuollaista mulle ehdottelivat ja ajattelinkin, että löytyykö keltään kokemusta, kun netissä ei ainakaan vielä kauheasti ole mitään kokemuspohjaista tietoa..
Säätöohjelma ainakin vaikutti aika hyvältä.
-
En oo tollasista emo jutuista kuullu, mut laita tänne kokemuksia jos hankit. Tai jos löydät muuaalta tietoa.
-
Tuli tällänen tilattua, joten katotaan ens kesänä mitä tapahtuu.
-
Joko tästä olisi kokemuksia?
Taitaa olla edullisin ei oem moottorinohjaus tällä hetkellä.
Syksyllä tarkoitus rakentaa ahdettu pitkäiskuinen vinokone johon etsin nyt ohjainta.
-
Samaa moottorinohjausta olen kutkutellut tuohon omaan B254 turbomosaan. Ei vaan ole ajatustasoa pidemmälle edennyt.
-
Toinen vaihtoehto mulla http://www.autotune.fi/tuote/835/freedrive-universaali-sytytyksen-ja-ruiskutuksen-ohjainkortti (http://www.autotune.fi/tuote/835/freedrive-universaali-sytytyksen-ja-ruiskutuksen-ohjainkortti)
On sen joku Volvoonkin tyrkännyt https://www.facebook.com/FreeEMS (https://www.facebook.com/FreeEMS)
Eniten kiinnostaa saako tätä säädettyä Tunerstudiolla kun on sen hankkinut ja opetellut
Ja miten dataloggaus, nykyisessä ATDriveboardissa se on helposti hoidettu muistikortilla.
Edit: MS3-prossu sisään ja dataloggaus kortille tai bluetoothilla.
-
Kaverilla on omassa 16v pannussaan tuo ecumaster ja ilmeisesti on ollut siihen ihan tyytyväinen. Ammattiukko sille sen kävi säätämässä niin nyt toimii ihan hienosti. Sporttiautossa eivät suostuneet jeesaamaan kun oli ostettu jostain ulkomailta tuo boxi, mut toisaalta kyllähän se on ihan ymmärrettävää kun ilmasiks saa kyllä neuvoja antaa mutta rahat kannetaan sitten muualle :-\
-
Onko kansalle kertynyt kokemusta kyseisestä ohjainlaitteesta? Päissäni miettinyt asennusta B230 16V ylipainekoneeseen, ja passaisihan tuo myös T5:een.