Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Sukkamies - 03.11.2013, 22:55:39
-
Ongelmana mutkissa taipuilu, varsinkin kun edestä on aika kireät. Asfaltilla kun perä heittää sivulle ja taipuu, niin meinaa vastaheitot olla aika vaarallisen kovia. :2funny:
Ajattelin jotain kuormaiskareita? Mistä siis halviten tiukennusta perän jousitukseen?
-
Miten ois paksut vakaajat.
Saakos niitä iha Motonetin tiskiltä vai pitääkö tilata jostai?
EDIT: aha, kommentti katosi.
-
Turbon vakaajat markkinapaikalta ajan kanssa.
-
Turbon vakaajat markkinapaikalta ajan kanssa.
Tuli tässä mieleen että teoriassa putken paksuus määrittää kuinka paljon perä taipuu mutkissa, mitäs tapahtuisi jos perä ois aikalailla 80-100% suorassa mutkissa? Sitä vaan mietin et jos laittais ite sinne jonkun terästangon/palkin yhdistään puolet? Onko kokemusta?
-
Toinen vakaaja menee melko helposti taakse nykyisen alle tarpeen vaatiessa.
-
Toinen vakaaja menee melko helposti taakse nykyisen alle tarpeen vaatiessa.
Aivan. Tuplavakaajat. Pitääpä sumplia. Kuinkas tiukat takaiskarit yleensä ovat? Nämä on aika löysät ja menee lyttyyn kädellä painettaessa. (takaluukun kohalta kun painaa). Että onko nämä rikki vai onko iha normaalia?
-
Saisko tuolta jotain vinkkiä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=556.0
-
Saisko tuolta jotain vinkkiä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=556.0
oho, eilen yöllä koitinkin tälläistä etsiä. Nukkumaan olisi pitänyt vaan mennä ;)
Sain jo vähän hajua mitä tehdä. Korkeapaineiskarit ja ehkä kaveriksi kuormajouset. Sitten jos jotai kehittelis vakaajaan.