Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Tonto - 07.11.2013, 21:17:22
-
Eli joo, enpä oo vielä kerenny perehtyyn ko. vehkeeseen enempää, mut vikakoodeja ei tule, hitaasti kaasua painettaessa toimii ok, heti ku potkasee kaasun pohjaan, kuulostas et pari pyttyä tippuu pelistä, ja joo äkkiseltään kokeiltu vaihtaa ohjainlaite, puola, tulpat, johdot, molemmat impulssianturit, massamittari, laskettu ahtoja jne.. Hukkaportin letkun irrotuksella ahdot 0.5bar ja rökää.. Hasssua eikö vain? Ei oo kellään tullu vastaan?
-
Virranjakajan kansi ja pyörijä?
-
Virranjakajan kansi ja pyörijä?
kaikki perusnippelit vaihdettu
-
Polttoainesuodatin? Mitattu bensanpaineita?
Itsellä teki vähän saman tyylisiä oireita (tosin vasta korkeammilla kierroksilla) myös väärillä tulpilla. Boschin SuperPlus FR7DPP+ "+24":lla toimi hyvin, mutta kalliimmilla Denson Iridium tulpilla pätki täyskaasulla...
-
Tarvii tänään kattella sitä ajan kans.. SIniseltä haetut turbon tulpat, todettu parhaimmiks
-
Joopa joo.. Kuntoon tuli uusilla tulpanjohdoilla, vanha omistaja ne oli kertaalleen vaihtanu muttei ollu vaikutusta, nyt kuitenki toimii ku ite ne vaihto kertaalleen.
-
Oliko edelliset jotain muuta kuin volvon (bougicord) omat?
-
Tarvikemallit tietysti
-
Jos et ole tyhjentänyt roskista, olisin kiinnostunut viallisten johtojen vastuksesta ?
Voisko yleismittarilla päätellä milloin tulpanjohdot finito?
Tai näkeekö eristeen murtumista kun taivuttelee?
-
Näkyy selkee piste mistä on lyöny läpi
-
Kiitokset tiedosta.
Melkein vois veikata että piste on varjossa rungon puolella, ettei vaan pistäis silmään eli tulpan johdot vuorotellen irti pyörijästä ja zoomaus alapuolelta.