Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: pptalo - 10.11.2013, 14:43:32

Otsikko: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: pptalo - 10.11.2013, 14:43:32
Moi mitä eroa on Volvossa tdi 140 hv  ja transportterissa ACV tdi 102 hv.
Perus moottori kuulemma sama ja vaihtokelpoinen.
Millä toi tehoero on tehty?
Käykö Volvossa oleva syöttöpumppu transuun?
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: estate - 10.11.2013, 16:13:25
Turbo on erilainen ja boksissa erilainen ohjelma, muuten samat koneet.
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: pptalo - 10.11.2013, 17:49:50
Turbo on erilainen ja boksissa erilainen ohjelma, muuten samat koneet.

Eli syöttöpumppu on vaihtokelpoinen osa?

Volvomiehet myy halvemmalla  ::)
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: V70 2.5 TDI - 10.11.2013, 18:19:46
pumput ei käy ristiin
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: pptalo - 10.11.2013, 18:38:15
pumput ei käy ristiin

 :'(
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: estate - 10.11.2013, 20:25:11
pumput ei käy ristiin
Mitä eroa niissä on?
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: V70 2.5 TDI - 11.11.2013, 14:11:38
sähköissä/liittimessä on eroa.
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: pptalo - 11.11.2013, 16:58:01
sähköissä/liittimessä on eroa.

Tänään kurkkasin Transportterin pumpun alle niin siellä on 3 pinninen liitin, Volvossahan oli muistaakseni 10 pinniä.

Olisikohan mekaaniset osat käynyt? Transun pumppu kului loppuun 1000000 kilometrissä. Tilasin kuitenkin VW:n kunnostetun pumpun.

Heikkoja on, onneksi itse kone kuitenkin vielä puksuttaa.
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: V70 2.5 TDI - 11.11.2013, 18:38:57
3-napaisen lisäksi on myös 8-napainen, niinkuin volvoissakin.
joissain vw 2.5tdi koneissa on yhdistetty kumpikin liitin ja silloin on 10-napainen liitin.
olen vaan ollut siinä käsityksessä, että aina vw:ssä olisi 10-napainen.

tässä menee kaikki johdot samaan liittimeen http://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-LT-35-2-5-TDI-Diesel-Injector-Pump-2002-Warranty-/321110925579?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ac3b3e10b

tässä taas on niinkuin volvossa ja numeron mukaan onkin volvon pumppu http://www.ebay.co.uk/itm/VW-transport-2-5tdi-diesel-pump-/261326310528?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cd8430c80

volvossa käytetään vaan yhtä pumppua ja vw valmisteissa näköjään löytyy valinnanvaraa

volvossa olevan pumpun numero on 0460415990
Otsikko: Vs: Volvossa olevan tdi:n ja Volkkarissa olevan ero
Kirjoitti: V70 2.5 TDI - 11.11.2013, 19:00:50
näkyy joku yhdistellen noita http://www.ebay.de/itm/Dieselpumpe-Einspritzpumpe-0460415990-VW-Transporter-2-4-65KW-7DB-T4-01-319-075-/310669614012