Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Tops - 13.11.2013, 18:35:47
-
Startata vaan niin kauan kunnes lähtee, vai pitäskö jakotukin ilmausventtiilin nuppia pitää samaan aikaan pohjaan painettuna? Täyden akun sahailin jo loppuun eikä vielä tullut jakotukin ilmausventtiilistä bensaa sitä painettaessa. Siitähän vähän normaalisti tulee kun on normaalikunnos ja sitä painaa. Vai olinko vain kärsimätön. Tosin tankissa sais olla ehkä varalta enempi löpöäkin kuin vain 5 litraa kanisterilla tuotuna. Joo tosiaan pumppu tuli tiensä päähän 330tkm kohdalla. Ei surissu enää. Vai olisko vielä jotain muita konsteja?
-
Ei sitä tietääkseni tarvi sen kummemmin ilmata. Aloita laittamalla enemmän ainetta tankkiin. Sitten tarkistamalla pumpun liitokset...
-
Eli se on sitten vaan monen akullisen homma. ellei sit toisella akulla pyöritä pelkkää pumppua.
-
Kaverin saabiin vaihdettiin bensapumppu, niin kolme kertaa virrat päälle ja pois, jotta pumppu keräs paineen. Sitten vaan käyntiin....
-
Onko se vanha pumppu varmasti rikki ja pyöriikö tämä uusi pumppu, kun starttaa? Tuli vaan mieleen, että olisiko vika alunperinkin bensapumpun releessä?
Jos kaikki on kunnossa, niin ei sitä kauaa tarvitse startata pumpun vaihdon jälkeen.
-
Menikö pumpun napaisuus varmaan oikein, bilteman pumpussa oli napaisuus väärin, joten pumppu yritti pumpata väärään suuntaan.
Tosin kyseessä oli tankin ulkopuolinen pumppu.
Ohittaa vaikka sen pumpun releen väliaikaisesti niin pitäis pumpun hörähtää ja bensan alkaa kiertää.