Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Aiheen aloitti: PVtuning - 18.11.2013, 16:38:30
-
PV tuli taloon:)Olis tarkoitus rakentaa custom projekti eli kone olis b20 tikkukone.Laatikko tulis m47 kovalla vitosella "tonninkoppa"jos löytyy.Perä tulis 140 sarjasesta.Jarrut eteen amazonin tai joku muu?heittäkää hyviä ideoita mitä kantsii tehä mitä ei?Minkälaisia jarru/kytkin poljin rakennelmia on PVssä käytetty?
-
Amazonista laitoin omaani polkimet. Sellaiset löytyy irrallaan multa, lainkaan koteloineen talteen. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. Yv
-
Löytyy myös pv-Volvo jossa olis Amazonin jarrut. Nekin joutaa. Laita mieluummin 240-perä, sopivamman levyinen. Mulla olis 700-sarjan perä ja yksi 200-sarjan perä jouten.
-
polkimet kiinnostaa mikä olis hinta?
-
Lämmityslaite ei mahdu, jos on jarrutehustajat ja systeemit. Laitoin 140-sarjan lämppärin kojetaulun alle. Ja rintapellistä akkukotelo pois, akku takakonttiin.
-
Lämmityslaite ei mahdu, jos on jarrutehustajat ja systeemit.
Mahtuu jos käyttää 140 tehostimenjalkaa?
-
444-volvossa oli ainakin 51- vuonna lämppäri oikeassa reunassa, vaihtui myöhemmin vasempaan laitaan jolloin se on just siinä mihin roikkuvat polkimet kiinnittyvät. Kannattaakin miettiä mitä haluaa ja kannattaako kaikkia muutoksia tehdä. Varmasti erilaisia ratkaisumalleja myös voi keksiä. Esimerkkinä vaikka jarrutehostimen sijainti Kulmamiehen rakentamassa pyhimys-volvossa.
-
On kyllä totta,että ei ihan kaikkia muutoksia kannata tehdä,Jotenki haluais säilyttää sitä orkkis peeveetäkin jossain määrin.Minkäläinen on orkkis lämppärin teho verrattuna esim 140 sarjan volvoon?
-
Pienempi mutta riittävä. Tuleeko auto talvikäyttöön?
-
Miten 140 sarjan taka-akseli eroaa amazonista, tai 200-sarjalaisesta ?
(Ilari: postilaatikkosi on täysi)
-
Nii Tarkotus oli ajaa kesät talvet.Sen takia mietin sitä lämppäri hommaa?
-
Miten 140 sarjan taka-akseli eroaa amazonista, tai 200-sarjalaisesta ?
(Ilari: postilaatikkosi on täysi)
140 levein.