Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Alse - 25.11.2013, 16:13:06
-
Miten tuo osa irtoaa, liotusta ja riittävästi voimaa vai särkyykö vaan?
Ei Volvo-korjaamo löytänyt muka uutta moista osaa.
(http://i986.photobucket.com/albums/ae346/alposeppanen/DSCN1835_zps465350e7.jpg)
En näköjään osaa kuvaa koneelta laittaa....pah!
Kuitenkin, vaijerin päässä on klunssi, mikä uudesta puuttuu., joten vanha täytyis saada irti.
Edit: No sain kuvan sittenkin tänne.
-
jos sulla on mahollisuutta kaasu pilliin niin anna vähän lämpöä tolle sitten lähtee ihan "nätisti" naputtaen . Siinä on ollu uutena semmonen lukitusprikka siinä hahlossa tietää sinisellä eikä maksa montaa rahaa , taas toi holkki oli montaa rahaa oisko ollu 45e kappale tai jotain
-
Thanks bolinder ! Ei ollut kaasupilliä, riitti kolmen tunnin kylpy irroitusöljyssä ja kuumailmapuhallin. Täytynee kehitellä lukitus mallia oma, koskapa tuo kehä3 varrella oleva Volvohuolto ei taitanut auttaa.
-
joo ei ne merkkikorjaamot aina halua auttaa, melkein tohtisin väittää että pärjää ilman tota sokkaa :hello: