Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Amazon1969 - 28.11.2013, 14:39:10
-
Moi!
Vaihdoin sisemmän raidetangon nivelen sekä ohjausakselin ristikkonivelet ja nyt ongelmana on ohjauksen jäykkyys. Mitä tapahtui??
Oireita esim. katsastuksessa kun ohjaus käännettiin ääriasentoihin ohjaus/tehostus tärisytti. Alkaako tehostimen pumppu antautua vai missä vika?
Osaako joku auttaa?
-
Siellä on ilmaa jos täristää rattia kääntäessä (ja saattaa pitää epämääräistä "murinaa"). Ilmaantuu kun kääntelee rattia rauhallisesti laidasta laitaan, mieluusti etupyörät ilmassa (ja moottori käynnissä), tarvittaessa lisätään säiliöön öljyä.
-
Edellisen viestin neuvoja kokeiltu ja tärinä hävisi, mutta ohjaus edelleen jäykkä.
Mistä aloitetaan? Hammastanko vai pumpun vaihto? Vai vaihdanko ohjaustehostimen nesteet ensin??