Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ruusuja - 30.11.2013, 00:58:20
-
mikä voisi olla vikana kun ei tosiaan ahda b230fk kun max. 0.4bar:a? hukkaportin kello vaihdettu ft:stä.
-
Se Ft:n kello voi olla löysä niin ei jaksa pitää enempää ku sen 0.4 tai onko jossai paine puolella ohi vuotoa. itellä fk kans ja se kyllä ahtaa ny 0.6 ja ei oo ollu ongelmia
-
löyty vika ELK läppä "hukkis liikuttaa sitä" ei pääse menemään turbon sisällä kiinni onko se joku "pakoläppä" en tiedä. mutta siinä vika luultavasti. en tiedä mistä syystä se läpän akseli on tullut alaspäin. täytynee joku patentti laittaa siihen.
-
yhet prikat kellon alle vielä niin on hyvä. meni jotenkin LIIAN löysästi kello paikoilleen.
-
no se kertoo nimen omaan että alkaa olla väljä :)
no rupesko ahtaa enemmän ku 0.4 ?
-
siellä oli kahdet prikat välissä, mutta ei vieläkään riitä :'(
-
näyttääkö mittari varmasti oikein ???
-
kyllä uskon että näyttää. uusi mittari, hiflexiltä ostettu. kyllä tuo nyt ahtaa mittarin mukaan n.0.7bar. piti kylläkin laittaa 10mm mutteri sinne kellon alle. noh, tänään tuli kaikki öljyt pihalle turbon paluu putkesta ELK ELK ELK
-
menee tosi hienosti perkele.... ahdot on nyt hyvät 0.7bar, mutta nyt on ilmeisesti kansipahvi sökönä >:( paisarin korkissa on valkoista vaahtoa ja neste on ihan paskan ruskeaa >:( öljykorkissa ja tikussa ei merkkejä kansipahvin rikkontumisesta??
-
Pääset siis kansi ja turbo-remppaa tekemään! :-[
Tervetuloa kerhoon!
-
Pääset siis kansi ja turbo-remppaa tekemään! :-[
Tervetuloa kerhoon!
Taidan liittyä kans tähän "kerhoon" :-[ ahdoin vanhaa vakio B19a konetta 0,5 bar niin heti kansipahvi petti,taisi olla silti alkuperäinen pahvi vielä,vuodelta -78 ettei se ihmekään ole. :D Pääsin sentään vähän turbon makuun. S*
-
No niin , ajattelin juuri omaani veronpalautuksilla vähän piristää kun tuo lastumestari Toni näyttää asuvan tuossa suht lähellä. On kumminkin alkuperäinen tiivistys ja nyt 280 000 mittarissa ja Ft. Se on palaverin paikka
-
No niin , ajattelin juuri omaani veronpalautuksilla vähän piristää kun tuo lastumestari Toni näyttää asuvan tuossa suht lähellä. On kumminkin alkuperäinen tiivistys ja nyt 280 000 mittarissa ja Ft. Se on palaverin paikka
Äläs nyt. Mulla on sama yhdistelmä kun sulla, satatuhatta enemmän ajettuna. Kestää hyvin baarilla ajella. Ruusujan motti on yli puoli miljuuna rullailtu.
-
Juuh, sisään ajettu vasta kone S* no onneksi ei vielä lämpöjä nosta niin voi vielä hissukseen ajella sen aikaa että saa kaikki tiivisteet hommattua ja toisen kannen, minkä voi laittaa jo edeltä taso oikasuun.
-
Täällä kannen kunnostus maksoi lähes saman hinnan mitä purkaamolta ostettu kansi. ???
-
Täällä kannen kunnostus maksoi lähes saman hinnan mitä purkaamolta ostettu kansi. ???
Mutta kunnostettu kansi on kunnossa ja ehjä!
Mitä se purkaamolta ostettu ei välttämättä ole, joten en arpoisi tuolla asialla lainkaan!
-
taidaan ottaa tosta pihalla olevasta 740:stä kannen 530 ja viedä sen plaanattavaksi. Ilman plaanausta en kasaa. Voiko tuossa em. Kannessa olla jotain eroja allekirjotuksen autoon?