Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Asentaja - 01.12.2013, 20:57:26
-
Onko ilmansuodatinkotelossa olevalla "termostaatilla" oleellista vaikutusta moottorin toimintaan / kulutukseen kylmällä? Kesällä poistin tuon kyseisen termostaatin sen rikkouduttua. Nyt moottori imee ilman suoraan ulkoa.
-
Kaasarikoneiden juttuja.. omista autoista aina purkanut ne. Ellet sitten Siperiassa ajele, niin ei juurikaan merkitystä. :P
-
Ei ole tarpeita käydä tällä hetkellä siperiassa... Elikkä antaa olla näin!
Kysytään samalla onko näissä b230 moottoreissa EGR-venttiiliä ja jos on voiko sen poistaa käytöstä?
-
Ei kaikissa. Näkyy imusarjan alla jos on. Kuva (http://www1.garaget.org/gallery/images/72/71222/71222-ce48247928570f678a06c2a7f5aaca88.jpg). Poistaminen aiheuttaa todennäköisesti vikaoodeja. Hakutoiminnolla pitäisi löytyä juttua siitä.
-
Tosiaan mulla semmonen pieni ongelma 74kympin kans (b200f) Että lämpimänä meinaa vähän tuprutella matalilla kierroksilla mutta muuten toimii hyvin. Voisiko olla niin että imee lämmintä ilmaa kokoajan pakosarjan ohi ja sen takia tupruttelis? Eikä siis olis mitään haittaa jos nykis sen putken kokonaan pois?